MegaMarie Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 (endret) Hvem skal? Tidi debuterer i juniorklasse. Jeg gleder meg utrolig mye Det var kjempe hyggelig i fjor å bare se på, så å stille i år med egenhund blir kjempe spennende! Endret 12. Mai 2014 av AnetteH la til valpeshow og lp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Stiller Lani i Champion. Outsourcet standen til gubben og co og ellers skal jeg styre med stevnet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg skal, stiller to av de i huset og ellers ender jeg vel med å handle 5 stk tilsammen. Blir bare utstilling, ettersom jeg er med i styret og skal fikse og ordne ellers. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Kommer for å se på og evnt hjelpe til om nødvendig. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg kommer nok også innom for å hilse på Kelpier 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Lykke (og 2 kullsøstre) stiller i junior. Gleder meg til å treffe masse fine kelpiefolk igjen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg skal også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wentakeri Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Vi er påmeldt. Makie i lp kl 1 og Irja på valpeshow. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg skal også......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg gleder meg selvfølgelig til å treffe fine belger- og puddelfolk igjen også! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Vegas stiller i juniorklasse for siste gang :-) red: jeg lyver, nest siste gang mener jeg ;-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Yasmine kommer med meg på slep og skal stille på valpeshowet 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Noen fra Drammensområdet som skal? Edit: Som evt har plass til en til med liten koffert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Geo skal stilles ut. Er påmeldt i LP1 også, så får vi se om det blir noe av eller ikke. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Så gøy at så mange kommer da, gleder meg til å treffe dere! Vi skal gå lydighet og prøve å huke tak i kelpiefotograf! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Vi skal gå lydighet:) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Vi kommer! Gneis skal stilles ut. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg har dårlig avreagering, så jeg er fortsatt litt sur for at aussieklubben plutselig endra datoen på sin spesial fra 25. til 24., for jeg hadde jo tenkt meg hit. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg har dårlig avreagering, så jeg er fortsatt litt sur for at aussieklubben plutselig endra datoen på sin spesial fra 25. til 24., for jeg hadde jo tenkt meg hit. synes det var veldig synd, vet mange også ønsket å gå lp hos aussieklubben dagen etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Noen fra Drammensområdet som skal? Edit: Som evt har plass til en til med liten koffert? Jeg kjører igjennom Drammen så kan sikkert sitte på med meg hvis du har med kun 1 hund Vi kommer da med Tindra som skal gå Lp1 og Ace skal stilles i valpeshow 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Så gøy at så mange kommer da, gleder meg til å treffe dere! Vi skal gå lydighet og prøve å huke tak i kelpiefotograf! Sofia med Kelpiegallery som er kelpiefotografen du skal huke tak i? Så koselig at så mange skal dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Jeg kjører igjennom Drammen så kan sikkert sitte på med meg hvis du har med kun 1 hund Det var evt min stemor uten hund, vi skal til Bø den helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Så gøy at så mange kommer da, gleder meg til å treffe dere! Vi skal gå lydighet og prøve å huke tak i kelpiefotograf! Hun vil jeg og huke tak i :-D noen som vet hvordan hun jobber? står hun ved utstillingsringen og knipser eller? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Vi kommer, men skal ikke stille ut. Jeg er utnevnt i stevneleder. Anton skal hilse på Sofia og få seg nye bilder i kelpiegallery. :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Hun vil jeg og huke tak i :-D noen som vet hvordan hun jobber? står hun ved utstillingsringen og knipser eller? hun kommer til å ta bilder under selve utstillingen også ta bilder etterpå/før av hundene en og en som vil inn i galleriet 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts