Wanderlust Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Tenkte egentlig å bidra på mnd's EFIT med fly og New York, men med forsinkelse hadde det blitt litt vel mye fly og minimalt med NY, så da vil jeg heller dele noen bilder fra turen vi var på i påsken Vi fløy ned til Aqaba i Jordan. Flymat Vi var på båttur med denne mannen: Utsikten over Aqaba, med Israel i bakgrunn. Et stykke litt lengre til venstre befinner Egypt seg Vi ble så med en Beduin ut i Wadi Rum-ørkenen for et døgn Lawrence's Spring,for de som har hørt om det: Også fikk vi låne et par kameler Se så vakkert! Vi klatret opp for å gå på denne "broen" Etter dette døgnet dro vi til Petra: Fordi det er et hundeforum, så her kommer det et bilde av en liten tass som lå utenfor "The Treasury" Så tok privatsjåføren vår oss med på en liten guidet tur før vi havnet på hotellet ved Dødehavet (badet selvfølgelig her - må jo kjenne hvordan det er å duppe rundt!) Hotellet ved Dødehavet Vi tok også turen til ruinene i Jerash Også var vi en rask tur innom Amman, hovedstaden i Jordan. Etter dette sa vi farvel til vår guide og sjåfør i Jordan, og satte nesen over grensen til Palestina og Israel. 4 timer tok den passeringen. *dele opp* 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Vi er nå i Jerusalem Og så en tur i Bethlehem. Church of the Nativity Stenen de mener Jesus ble født på På muren rundt Palestina Tilbake i Jerusalem var det kaos of Pilgrimvandring? Og vi avsluttet runden i Israel med et døgn i Tel Aviv Så fløy vi til Istanbul i Tyrkia Flymat Grand Bazaar finnes det mye rart, og det er også en del butikker som selger krydder Inni Hagia Sophia ser det slik ut: Den Blå Moskee En gatehund På grunn av påskekaos, fullbooket fly og mer kaos så vi heller ikke rakk flyet, ble vi ufrivillig en natt lenger. Og vi havnet ufrivillig på et hotell et stykke fra flyplassen fordi taxisjåføren ga f. i hva vi sa og bare sa "relax relax, 5 min.." mens han fortsatte å kjøre lengre og lengre unna flyplassen. Og da ble det en siste middag i Tyrkia Dette var bare et lite utvalg av bildene fra turen, og vil du se eller høre mer, så sjekk ut FB-siden vår eller sjekk ut bloggen Edit: Jeg må bare få legge til at engelsken antakeligvis ikke er den beste. Men jeg/vi prøver da. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Så ut som en herlig tur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Masse kult, og litt ikke fullt så kult. Så ut som en herlig reise ihvertfall! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Masse kult, og litt ikke fullt så kult. Så ut som en herlig reise ihvertfall! Det meste var veldig greit, men det er masete folk der, spesielt i Palestina (de kastet seg over deg og prøvde å lure deg for mest mulig penger), også var det denne teite hjemturen da, og bli behandlet som dritt av flyselskapet. Men man blir rik av erfaring da hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 OMG jeg er bare litt misunnelig! For en fin tur du har vært på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Flotte bilder! Så ut som om dere har hatt en flott tur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 7. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 OMG jeg er bare litt misunnelig! For en fin tur du har vært på Gøy å gjøre noe litt utenom en chartertur også Flotte bilder! Så ut som om dere har hatt en flott tur Veldig også Takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2014 Fine bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Å, så fantastisk! Har selv vært på rundtur i Israel og det er nok den beste turen jeg noensinne har vært på! Får skikkelig lyst til å dra tilbake når je ser bildene dine (De var forresten usedvanlig vakre!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Wow, for en opplevelse! Det må ha vært helt fantastisk! Og, ey, et av bildene var vel der den ene Indiana Jones-filmen ble spilt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 8. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Fine bilder Takk Å, så fantastisk! Har selv vært på rundtur i Israel og det er nok den beste turen jeg noensinne har vært på! Får skikkelig lyst til å dra tilbake når je ser bildene dine (De var forresten usedvanlig vakre!) Da vil jeg anbefale en tur til Jordan også, og i det minste ta en tur ut i Wadi Rum. For en opplevelse! Petra er også verdt et besøk og ligger ikke lange turen unna Wow, for en opplevelse! Det må ha vært helt fantastisk! Og, ey, et av bildene var vel der den ene Indiana Jones-filmen ble spilt inn. Det stemmer! The Treasury dukker opp i den filmen. Og ja, det var litt av en opplevelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Supre bilder! Takk for at du delte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Wow! Misunnelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2014 Utrolig flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 12. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2014 Herlige bilder man kan drømme seg bort i (særlig når regnet hamrer på ruta her hjemme) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Her er en liten video vi har satt sammen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cams Skrevet 27. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Elsker reisebrev! Utrolig fine bilder, så helt fantastisk ut! Jeg vil også på ørkentur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 27. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2014 Elsker reisebrev! Utrolig fine bilder, så helt fantastisk ut! Jeg vil også på ørkentur! Tusen takk for det Og ørkentur anbefales altså! Og helst med de lokale Og om du er interessert har vi side på facebook samt blogg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts