Kristiin Skrevet 1. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2016 Planlegger du noen kurs i Trondheim i 2016? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 2. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 11 timer siden, Kristiin skrev: Planlegger du noen kurs i Trondheim i 2016? Da er jeg avhengig av en "invitasjon" fra noen som kan skaffe treningsbane. Jeg har mulighet til å holde noe i Trondheim i sommer da jeg skal oppover uansett ? Jørgen Rørvik og jeg har et kurs/seminar i Trondheim 18.-19.juni, men det er fullt for både hundeplasser og observatør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 1 time siden, borderen skrev: Da er jeg avhengig av en "invitasjon" fra noen som kan skaffe treningsbane. Jeg har mulighet til å holde noe i Trondheim i sommer da jeg skal oppover uansett ? Jørgen Rørvik og jeg har et kurs/seminar i Trondheim 18.-19.juni, men det er fullt for både hundeplasser og observatør. Jeg kan skaffe treningsbane uten problem, samt brakke vi kan ha lunsj i osv.. Banen er ca 60x100m (tror jeg.. Kjerringer og øyemål vet du ), og gress.. Bare send meg ei melding hvis du vil, så kan vi samarbeide og ordne noe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 Skal dere ha noen liknende temakurs som de i startinnlegget nå i sommer på Ås? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 3 timer siden, borderen skrev: Da er jeg avhengig av en "invitasjon" fra noen som kan skaffe treningsbane. Jeg har mulighet til å holde noe i Trondheim i sommer da jeg skal oppover uansett ? Jørgen Rørvik og jeg har et kurs/seminar i Trondheim 18.-19.juni, men det er fullt for både hundeplasser og observatør. Da skal jeg hinte til noen Det er vell beast mode med doglife? Det forsvant isåfall kjapt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 2. Mai 2016 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 8 timer siden, Krutsi skrev: Jeg kan skaffe treningsbane uten problem, samt brakke vi kan ha lunsj i osv.. Banen er ca 60x100m (tror jeg.. Kjerringer og øyemål vet du ), og gress.. Bare send meg ei melding hvis du vil, så kan vi samarbeide og ordne noe Sånn i begynnelsen av August?Ja? Evt slutten av Juli. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 2. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2016 9 timer siden, Krutsi skrev: Jeg kan skaffe treningsbane uten problem, samt brakke vi kan ha lunsj i osv.. Banen er ca 60x100m (tror jeg.. Kjerringer og øyemål vet du ), og gress.. Bare send meg ei melding hvis du vil, så kan vi samarbeide og ordne noe Så genialt! Jeg sender deg en melding når jeg har enda klarere oversikt i kalenderen! 8 timer siden, Polfarer skrev: Skal dere ha noen liknende temakurs som de i startinnlegget nå i sommer på Ås? Hei! Jeg kommer til å kjøre noe sånt i Sande, men ikke i Ås siden jeg ikke bor der lengre. 6 timer siden, Kristiin skrev: Da skal jeg hinte til noen Det er vell beast mode med doglife? Det forsvant isåfall kjapt! Topp Det er Beast Mode Engaged i Regi av DogLife som er neste kurs i trondheim, ja. 1 time siden, Tonje skrev: Sånn i begynnelsen av August?Ja? Evt slutten av Juli. Noe sånt Jeg skal legge inn annonse her, jeg! Nå er det 3 ledige plasser på førstkommende kurs i konkurranselydighet! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. August 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2016 Nytt kurs og endelig er det et helgekurs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts