Paranomia Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 00.00: Ser om fostermor vil ha lille Knøtte. 01.00: Det ville hun ikke, og det første hun gjorde var å løpe over den og velte den så den ble liggende å sprelle. Så da var det igang med støttemating igjen. 02.00: Sitter i senga og ser på Shameless og spiller restaurantspill på telefonen. 09.00: Ut og lufte udyra. Dvs jeg står og halvsover mens de leker og tisser. 10.00: Steker vafler! 11.00: Far koser med gutta. 12.00: Hamster er trøøøøøøtt. 13.00: Åpner Glossyboxen og ble skuffet. 14.00: Fyller ut helseerklæring. 15.00: Ute og holder på å spyle ferdig fjellet. Nå er det rent og pent 16.00: Mor med barna sine. Var en trist dag her i dag, både den ene ungen hennes døde, i tillegg til den hun skulle være fostermor til 17.00: Her hadde vi vært ute og lett etter Pluto i 5 minutter. Han hadde kommet seg ut gjennom gjerdet, men Bjørn er en pyse så han sto og ville inn. Pluto kom så fort han hørte oss rope, da. 18.00: Sunn middag. 19.00: På vei til stallen. 20.00: Ute på tur! 21.00: Fortsatt ute på tur. 22.00: Akkurat kommet inn fra tur, og må møkke etter at noen andre hester hadde tissa og bæsja i stallen. 22.30: På vei hjem igjen. 23.00: Spiser DUGG is og fikser hjemmesiden. 23.30: Ser på Shameless og fikser stamtavler. Rooot. Pluto vasker tissen til Bjørn. Og Bjørn, som den grisen han er, nyter det til det fulle. 00.00: Svina! Og med det sier jeg natta. Nå har jeg ordnet papirene på alle dyra og gjort klar bilder av dem til publisering på hjemmesiden i morgen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 DET uttrykket til hamstern da :lol:Synd du mista marsvinbarna da Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Så trist med marsvinbarna Så hvertfall ut som Bjørn nøt vasken ja, det smilet på han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Du har så mange søte dyr! Så trist med barna da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Ja det var skikkelig trist. Den ene trodde jeg garantert skulle klare seg, men nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Dæven for en saltmengde til maten da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 2. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Dæven for en saltmengde til maten da . Alt ble ikke brukt, for å si det sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts