Siri Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 Himmel og hav.... hele 19 briarder påmeldt faktisk!!! Også vi som ikke skal dit... . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 23. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 kl 10 og 8 kelpier. Yay, da rekker jeg å komme meg dit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 57 Bernere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 Det er ute? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 Det er ute? ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 19 basenjier Håper jeg kommer meg dit! Dobbeltbooket bilen, så A har den med på hyttetur den helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 Får ikke åpna programmet på mobilen. Og er på jobb og dør a spenning. Hvor mange japanske spisshunder er det?? Valp og voksen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 19 basenjier Håper jeg kommer meg dit! Dobbeltbooket bilen, så A har den med på hyttetur den helgen Vi ordner det har jeg ikke min bil klar til da så har jeg fått låne en annen. Ikke plass til oppslått bur der da tror jeg, men hundene overlever nok likevel 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 @Sasha&Kiara Japansk spisshund, 17 voksne og 1 valp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 12 shibaer og oppmøte kl 12. Håper det er overskya den dagen, ellers kommer det til å bli interessant å hale knertisen, som foretrekker plaskregn framfor sol, rundt i ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 27 lapphunder! Wow. Begynner å bli mange! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 60 sheltier! Og jeg som mangla bare 7 på å fullføre elevarbeidet *ler* 16 aussier vil si at jeg kommer til å mangle minst 3 å bli ferdig med dem... Jaja, får vel lete etter nok en utstilling. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 16 Aussier. 1 Kortis valp, de er Yoshi det. Han må konkurrere mot seg selv han. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 60 sheltier! Og jeg som mangla bare 7 på å fullføre elevarbeidet *ler* 16 aussier vil si at jeg kommer til å mangle minst 3 å bli ferdig med dem... Jaja, får vel lete etter nok en utstilling. Haha glad jeg ikke meldte på Tindra 18 startende i Lp1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 17 malamuter! Gøy 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 25 Hvite gjetere pluss 3 hvite valper 50 Hvite gjetere på spesialen dagen etter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 noen som vil sjekke hvor mange bordere som stiller? får ikke åpnet pm på mobilen :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2014 16 Aussier. 1 Kortis valp, de er Yoshi det. Han må konkurrere mot seg selv han. Skal dere på NCK sitt også ? 4 langis valper, men de kræsjer med de voksne så Martine må nok stille selv noeog 40 voksne og 13 kortiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest *Kat84* Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2014 Hele 46 papilloner er påmeldt! Hvor min gutt er nummer 12 av disse, og skal stille i åpen klasse. Blir spennende å se hvordan det går. Det er nok tøff konkurranse om certet, og uteutstillinger er ikke hans store favoritt. Han er så kilen på beina at han ender opp med å hoppe og danse mer enn noe annet Ellers ser jeg at det er 4 Beauceroner som er påmeldt, og en av dem er min venninnes. Håper at det er hunder fra Star du Nord som kommer utenom, for da er de fullcertet alle sammen Og 15 Hovawart! Det gleder jeg meg til! Masse flotte hunder å se på den helga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 24. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2014 Skal dere på NCK sitt også ? 4 langis valper, men de kræsjer med de voksne så Martine må nok stille selv noeog 40 voksne og 13 kortiser. Jeg hadde såå lyst å melde han på, men måtte la det glippe unna for lommeboka sin skyld. Samt at jeg ikke fikk noe kjøre/skyss den dagen Vi stiller i sandefjord da, også kanskje vi klarer å komme oss til Moelv og Bjerke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeraHiromi Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Æsj...... jeg tenkte jeg skulle få med meg Kelpiene, men de starter samtidig med HG. Men ser at det er 25 HG og bare 8 stk Kelpie, så da kan jeg kanskje snike meg bort å studere Kelpiene litt Vurderer Kelpie som hund nummer to, men har ikke sett så mange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Kan noen se hvor mange ulvehunder det er, og når de går? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Kan noen se hvor mange ulvehunder det er, og når de går? 25 stk oppmøte kl 9 på søndag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Æsj... jeg tenkte jeg skulle få med meg Kelpiene, men de starter samtidig med HG. Men ser at det er 25 HG og bare 8 stk Kelpie, så da kan jeg kanskje snike meg bort å studere Kelpiene litt Vurderer Kelpie som hund nummer to, men har ikke sett så mange 8 stk er faktisk ganske mange. Normalt så er det på int.utstillinger rundt 3-4 stk. Med unntak av rasespesial og D4A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 26. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2014 Noen som har vært der tidligere år, og som kan si noe om plassen rundt ringene? Mange setter jo opp teltet fredags kveld. Men jeg tviler på at jeg orker siden jeg allerede har kjørt fra Bergen fredags morgen. Er det plass i det hele tatt til teltet når man kommer kl 8 på lørdagen? Også lurer jeg på om det er vanskelig å finne frem til plassen? Skal ligge på comfort hotell union brygge. Ekstremt lite kjent i Drammen. Har stort sett kun kjørt igjennom, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts