SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Jeg selger følgende bøker: "På tur med hund" Nina Skramstad Kondisjon: Ny Ny pris: 349,- Er ikke lenger å få tak i fra forlaget, men er lista på Bokkilden til 49,-. Selges: 50,- (Reservert) "Nesearbeid for hund" Anne Lill Kvam Kondisjon: Ny Ny pris: 298,- Selges: 70,- (Reservert) "Slipp kontrollen løs - trygghet og selvkontroll for din hund" Leslie McDevitt - Hadde åpenbart veldig behov for kontroll et tidspunkt, for her har jeg intet mindre enn TO eksemplarer, begge nye. Ny pris: 298,- Selges: 100,- (Begge er reservert) "Lek med meg!" Christina Sondermann Kondisjon: Ny Ny pris: 298,- Selges: 100,- (Reservert) "Fight!" Jean Donaldson Kondisjon: Som ny, minus ett eseløre Ny pris: 198,- Selges: 70,- (Reservert) "Med hund på utstilling" Anne L. Bruvik Kari Granaas Hansen Jan Kolpus Kondisjon: Pent brukt Ny pris: 298,- Selges: 100,- (Reservert) "Hundemassasje og stretching" Kjerstin Haase & Jörn Oleby Kondisjon: Ny Ny pris: 298,- Selges: 100,- (Reservert) "Kulturkollisjonen mellom hund og menneske" Jean Donaldson Kondisjon: Pent brukt Ny pris: 298,- Selges: 100,- (Reservert) Kjøper betaler porto eller kan hente hjemme hos meg eller på jobben min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Jeg vil gjerne ha massasjeboka! Mulig noen av de andre også, må bare Google de først Sent from my iPhone using Tapatalk Edit: ønsker nesearbeid for din hund også Hvor mye blir porto på tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Jeg vil gjerne ha massasjeboka! Mulig noen av de andre også, må bare Google de først Sent from my iPhone using Tapatalk Edit: ønsker nesearbeid for din hund også Hvor mye blir porto på tror du? Jeg kan veie dem på posten i morgen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skilpadde Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Vil gjerne ha på tur med hund Jobber du i nærheten av Oslo? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Vil gjerne ha på tur med hund Jobber du i nærheten av Oslo?Ja, jeg jobber på Blindern, og tar bussen hjem fra Nationaltheatret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Jeg vil gjerne ha Kulturkoalisjonen og slipp kontrollen løs 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Og med hund på utstilling 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Jeg vil gjerne ha Kulturkoalisjonen og slipp kontrollen løs Den heter Kulturkollisjonen, så er du sikker på at dette er boka du ønsker deg...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Den heter Kulturkollisjonen, så er du sikker på at dette er boka du ønsker deg...? Hahaha, jeg måtte bare skrive fort før den ble solgt så det ble kanskje ikke helt rett Men vil ha kulturkollisjonen ja, koalisjonen kan du beholde selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Hahaha, jeg måtte bare skrive fort før den ble solgt så det ble kanskje ikke helt rett Men vil ha kulturkollisjonen ja, koalisjonen kan du beholde selv Supert, da tar jeg med dine tre og sjekker porto også. Takk, folkens, dette gikk jo radig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Hvis førstegangs mot formodning skulle ombestemme seg, så stiller jeg meg i kø på nesearbeidsboka. I så fall er jeg i Oslo i neste uke, men regner vel strengt tatt med at det ikke er så aktuelt. *må begynne å sjekke sonen oftere* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Om Roxie88 ombestemmer seg vil jeg gjerne ha Kulturkollisjonen mellom hund og menneske :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Om Roxie88 ombestemmer seg vil jeg gjerne ha Kulturkollisjonen mellom hund og menneske :-) Jeg har dessverre allerede en annen på venteliste til den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Supert, da tar jeg med dine tre og sjekker porto også. Takk, folkens, dette gikk jo radig! Sender du bare PM når du vet hva portoen blir på? Så kan jeg overføre penger til deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts