Busann Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Hvert år tilbringer vi påsken hos morfar, og hvert år pleier de som har mulighet til å samles til en påsketur/pilketur (litt vanskelig med pilking i år da ) Tantes vakre Pirat Fetteren min tok den største "fisken" Pirat og Shero 3 Siter
Kaja Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Så flotte bilder! Pirat var veldig fin til setter å være! Jeg syns ofte de er litt spinkle, men han var kjempefin! Shero hadde stilige farger, er det godkjente farger? Siter
Artemis Skrevet 20. April 2014 Rapporter Skrevet 20. April 2014 Så fine bilder! Ser ut som om dere har hatt en flott påske. Har Shero forskjellig farge på øynene eller bare så det slik ut på bildene? Pirat ser flott ut. Siter
Busann Skrevet 20. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. April 2014 Pirat er veldig fin, han er nok større enn de fleste, var i allefall noe tante påpekte. Shero sin farge er godkjent ja (Er reg. som Blue merle), men fargen er ikke ønskelig, siden det er ønskelig at blue merle skal ha brunt, og ikke store sorte flekker. Fargen er nok mer vanlig i usa, men jeg vet ikke om det er egen farge der heller. Fargen hans blir stort sett kalt Bi-Blue da, til vanlig. Ja han har ett blått og ett brunt øye. Siter
Recommended Posts