Gå til innhold
Hundesonen.no

SE HER: Dyreriks.no søker Oslo-dyr til reklamefilm!

Recommended Posts

Skrevet

Hei! Vi er en gjeng som har jobbet med dette spennende prosjektet i et års tid nå. Dyreriks.no er en nettavis som vil samle nyheter både fra inn- og utland, gode fagartikler, kjøp&salg-marked, og en søkfunksjon for å finne nærmeste dyrlege der du befinner deg. Vi har flere kjente navn innen hundeverden ombord, blant annet vil Gry Løberg skrive en fast spalte om adferd. Siden er ment å være relevant for alle dyrevenner, ikke bare hundefolk - selv om det fort blir mye hund. Vi lanserer snart siden, og i den forbindelse lager vi en reklamefilm som skal deles på facebook og på nettsiden. Vi har ansatt et proft filmteam til å fange typiske øyeblikk fra hverdagen med dyr. Nå trenger vi frivillige!

Har du en stor eller liten filmstjerne i huset eller stallen?

Vi trenger:

• En eller to hunder som driver med hundesport. Agility + lydighet/blodspor/søk
  • En flokk hester på et jorde/beite + en som vil ri litt foran kamera (må være samme sted)
  • En hamster som klatrer i hendene (Må ha et rom som er godt opplyst med mye dagslys)
  • En katt som koser i fanget på eier, eller leker på gulvet. (Må ha et rom som er godt opplyst med mye dagslys)
  • En kanin CHECK!
  • Papegøye (Noe usikker på om vi får plass i filmens tidsramme, men hvis noen har en papegøye så ta gjerne kontakt.)

Obs! Jobben er ulønnet.

Hvis du er interresert, ta kontakt på [email protected]. Du må bo i Oslo eller omegn. Skriv litt om ditt dyr, og legg ved 3 ulike bilder fra forskjellig vinkel. Det er viktig at dyret ikke blir skremt av kamera og oppføerer seg naturlig. Det vil være minst 3 personer i filmteamet, med mikrofon, kamera og lys.

NB! Vi trenger fortsatt skribenter til å dekke små og store eventer i hele landet. Skal du på utstilling eller stevne, og vil lage et referat + ta noen bilder, ta kontakt!

Dyreriks.no - nyheter for dyrevenner, med og for hele Norge!

post-5699-0-51844800-1397397349_thumb.pn

• Like 2
Skrevet

Jeg har to hunder som går rally, den ene går lp også. Vi kan stille hvis det er en tid som passer oss.

Hva med å ta kontakt med hundeklubber og rideskoler? God PR for dem, jobb for dere.

• Like 1
Skrevet

Jeg kan godt gå blodspor med mine shibaer, men jeg jobber på dagtid, det er derfor jeg ikke har meldt interesse før. Om det kan filmes i en helg går det bra. Hundene er veldig pene, så det er kanskje positivt i denne sammenhengen? :P

• Like 1
Skrevet

Simira: Flott. Jeg designer siden og bor i Bergen, så har ikke noe med filmingen å gjøre annet enn at jeg hjelper til med å rekruttere dyr til filmen. Nå er vi ute etter enkeltpersoner med sitt/sine dyr, så kommer ikke til å reklamere for andre klubber/skoler i vår egen reklamefilm. Derfor vil det nok ikke bli noe særlig PR for dem. Men det skader jo ikke å ta kontakt, så takk for tipset!

Hvis SandyEyeCandy er seriøs og melder seg frivillig, så trenger jeg kun en hund til å gå agility. Ellers trenger jeg fortsatt alle de andre dyrene. :)

• Like 1
Skrevet

Jeg kan godt gå blodspor med mine shibaer, men jeg jobber på dagtid, det er derfor jeg ikke har meldt interesse før. Om det kan filmes i en helg går det bra. Hundene er veldig pene, så det er kanskje positivt i denne sammenhengen? :P

Det er nok ikke noe problem! Bare snakk med Daniel (regissøren), så finner dere nok en dag som passer for begge. Han jobber litt i arbeidstiden og litt på fritiden. Nå er det jo lyst nokså lenge, så lar seg sikkert gjennomføre en ettermiddag også. :) Send mail og legg ved noen bilder + kontaktinfo. Det vil være musikk på filmen, så ikke vær redd for at det skal bli pinlig! Kommer nok til å være et kort klipp hvor du går med hunden i en lang line, gjerne orange om du har, så man tydelig skjønner hva dere driver med. Og kanskje et klipp av når hunden markerer. Hele filmen er på 30-40 sek, så det er ikke snakk om omfattende skuespillerarbeid! ;)

• Like 1
Skrevet

Jeg er særdeles lite engstelig for pinligheter og har vært masse på tv og film, så det går nok bra. Ikke er bikkjene mine spesielt kamerasky heller. :D

Høres bra ut! Da venter jeg på mail ;)

Skrevet

Ta kontakt med Oslo og omegn dressurklubb for agilityhunden. De har bane også. :)

Selv om det ikke reklameres for klubben i filmen så legges hund og fører gjerne merke til, og folk vil vite hvor de trener. Så det er god pr uansett.

Se an om jeg får tatt kontakt i løpet av påska, mye å tenke på akkurat nå. :P

• Like 1
Skrevet

Så rart, den er sendt for 17 min siden til adressen du oppga.

you stealing my spotz :P hah :P kjekt du også kunne, for jeg blir opptatt utti neste uke :)

• Like 1
Skrevet

Oppdatert liste:

• En blodsporhund
  • Evt hund på tur
  • En agilityhund
  • En flokk hester på et jorde/beite + en som vil ri litt foran kamera (må være samme sted)
  • En hamster som klatrer i hendene
  • En katt som koser i fanget på eier, eller leker på gulvet.
  • En kanin

De som stiller med katt eller hamster må ha et rom som er godt opplyst, med mye dagslys (store vinduer). Da blir bildene penest :)

Skrevet

you stealing my spotz :P hah :P kjekt du også kunne, for jeg blir opptatt utti neste uke :)

Jeg tenker evt at dere får stille som "hund på tur". Vi må se hvor mye vi kan trøkke inn i filmens tidsramme. Hvis vi får problemer med å dekke de andre dyrene, så blir det jo evt mer plass til hund. Men vil helst ha litt blandet :)

Skrevet

Har hest og en flokk skolehester som går sammen. Har blitt filmet før av et filmcrew med hesten- men hun kan være litt spooky. Holder til i Oslo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 1
Skrevet

Har hest og en flokk skolehester som går sammen. Har blitt filmet før av et filmcrew med hesten- men hun kan være litt spooky. Holder til i Oslo.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Send en mail til [email protected] med telefonnummer og bilde av hesten(e) så jeg kan videresende kontaktinfo til regissøren :)