Ganzie Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Selger en helt ny og så godt som ubrukt Non-Stop Sporsele. Str 2. Brukt til liten sheltietispe. Kjøpt ny i begynnelsen av mars 2014, kun brukt to ganger. Selges fordi hun har fått seg ny "skreddersydd" sele og det er begrenset hvor mange seler hun egentlig trenger Kjøpt for 529,- selges for 300,- pluss evt porto. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Hm, vil den passe til Ozu? Hva er mankehøyden på tispa di? Har du mål på selen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 I følge hundeutstyr.no så er disse målene halsåpningen på selen: Størrelse 2 - 30 cm Størrelse 3 - 34 cm Størrelse 4 - 38 cm Størrelse 5 - 44 cm Størrelse 6 - 47 cm Størrelse 7 - 50 cm Størrelse 8 - 57 cm Og i følge Non-Stop: - Finnes i to ulike modeller: Universal og Dachs. Sporsele Dachs er spesialtilpasset hunderasen dachs, mens Universal passer de fleste andre hunderaser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Hm, vil den passe til Ozu? Hva er mankehøyden på tispa di? Har du mål på selen? Har ikke målt den selv, men som 2ne sier: I følge hundeutstyr.no så er disse målene halsåpningen på selen: Størrelse 2 - 30 cm Størrelse 3 - 34 cm Størrelse 4 - 38 cm Størrelse 5 - 44 cm Størrelse 6 - 47 cm Størrelse 7 - 50 cm Størrelse 8 - 57 cm Og i følge Non-Stop: - Finnes i to ulike modeller: Universal og Dachs. Sporsele Dachs er spesialtilpasset hunderasen dachs, mens Universal passer de fleste andre hunderaser. Inya er 34 cm i mankehøyde, og noe smal i brystet. Den passer ikke til Ganzie som er 36 cm, godt muskelsatt og ferdig utviklet i brystpartiet. (dersom det var til hjelp ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Ok, da er den nok for liten til Ozu som er 39 cm i mankehøyde. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Ok, da er den nok for liten til Ozu som er 39 cm i mankehøyde. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Ja, om han er såpass stor så er den nok for liten for han. Er jo i hovedsak bryst/halsmål det går i, men antar han er vesentlig kraftigere enn Inya Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Fremdeles til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 @Monica123 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 @Monica123 ? Den er nok for liten for Tindra hvis den ikke passer Ganzie som er 36 i mankehøyde desverre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Den er nok for liten for Tindra hvis den ikke passer Ganzie som er 36 i mankehøyde desverre Nei, den blir litt for smal for Ganzie, men hun er jo en ganske kraftig tispe i forhold til mange andre sheltier jeg har sett. (36 cm og 7 kg, godt trent) Inya er jo ei lita pingle enda med sine 34 cm og 4,2 kg Men testet den såvidt på min mors sheltie. hun er kun 32 cm, men ganske bredt bygd (6 kg og for tiden noe korpulent), og den passet på henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Nei, den blir litt for smal for Ganzie, men hun er jo en ganske kraftig tispe i forhold til mange andre sheltier jeg har sett. (36 cm og 7 kg, godt trent) Inya er jo ei lita pingle enda med sine 34 cm og 4,2 kg Men testet den såvidt på min mors sheltie. hun er kun 32 cm, men ganske bredt bygd (6 kg og for tiden noe korpulent), og den passet på henne. Hmm Tindra er 36 høy og veier 7 kg..Nå blei jeg faktisk litt usikker..Men skal se om jeg ikke kommer meg i butikken så jeg får prøvd str Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 20. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2014 Har du solgt sela @Ganzie ? Har den klips eller sånn annen lukking? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 21. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2014 Har du solgt sela @Ganzie ? Har den klips eller sånn annen lukking? Har den enda, ja Den har sånn "annen lukking", ikke klipslås, nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 29. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Fortsatt til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts