airedale Skrevet 7. April 2014 Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 Hei,Har en airedale terrier på 5 mndr, hentet han fra Helsinki Finland.Etter anbf fra oppdretter så bruker jeg ANF hundemat til han. Noen som har erfaringer med ANF?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 7. April 2014 Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 brukte det for 15-20 år siden, det var bra da- men etter den tid har jeg ikke hørt så mye om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. April 2014 Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 Jeg brukte det for 10 år siden og var veldig fornøyd da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airedale Skrevet 7. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 Ok.. Takker for svar Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 7. April 2014 Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 Sier det samme som Marthe, ikke annet enn fornøyd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 7. April 2014 Rapporter Share Skrevet 7. April 2014 OT, men du må legge ut bilder av hunden din Jeg har hatt Airedale og elsker rasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airedale Skrevet 8. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Her er han i full fart, milevis med vidder rundt seg Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 ImageUploadedByTapatalk1396956105.528276.jpg Her er han i full fart, milevis med vidder rundt seg Sent from my iPhone using Tapatalk Så fin han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 8. April 2014 Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 OT, lurer på om jeg har sett han i en "hunder i Finnmark" gruppe på fb? Kanskje det er dere? Siden du nevner vidder, hehe. Ikke at det kun er vidder i Finnmark da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airedale Skrevet 8. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2014 Stemmer nok det Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts