SandyEyeCandy Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Dette var hyggelig, og så fine de er sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Åh, så happy ending! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Jeg får knapt sagt hvor fornøyde vi er med Lisle og dette "røverkjøpet" Dette er virkelig superhest for superpris!! Takk til Raksha, og sonen i det hele tatt.... Ellers hadde jo ikke dette skjedd 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 25. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Jeg får knapt sagt hvor fornøyde vi er med Lisle og dette "røverkjøpet" Dette er virkelig superhest for superpris! Takk til Raksha, og sonen i det hele tatt.... Ellers hadde jo ikke dette skjedd Tipper jeg er omtrent like fornøyd med at han havnet hos dere og ikke nortura. Fine fine Lisle. Og fine fine nye eiern. Håper på fine oppdateringer i mange år fremover (Helt uten forpliktelser altså Må være om/når dere har tid og lyst altså) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Må bare spamme denne tråden med litt bilder. Se så fin han er Og så snill og grei. Selv moren min har planer om å ri ham Han er virkelig flott! Så godt at han kom til dere 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Utrolig flott hest! Glad for at det endte godt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Åh for en flott hest! Misunnelig! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Må bare spamme denne tråden med litt bilder. Se så fin han er Og så snill og grei. Selv moren min har planer om å ri ham Så flott! Også så fint han går på tøylen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. April 2014 Rapporter Share Skrevet 29. April 2014 Ja, han er skikkelig fin I helga fikk de hoppet litt også, det var gøy, tydeligvis. Nå har legge-inn-bilde-funksjonen bestemt seg for å hate meg, så bilde får komme en annen gang... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 30. April 2014 Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 WOW!!! Så flotte de er sammen!!! Lage tråd til han på "andre dyr"? Der kan du spamme masse masse 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 30. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2014 Enig i at han trenger en egen tråd. Og jeg klarer ikke gi utrykk for hvor glad jeg er for at dette gikk bra, og veldig godt å sitte med følelsen av at dere fikk all info jeg hadde om han før dere så på han, og den har vist seg å stemme selv etter at han dro herfra. Fineste gutten. Savner han ikke, for jeg er så glad for at han havnet hos dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Dette er en veldig koselig tråd å gå inn på, så jeg stemmer for at det blir laget en egen tråd om ham på andre dyr-forumet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 2. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2014 Skal gjøre det ;-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts