Gå til innhold
Hundesonen.no

Svarte småsnusere på vei - Pied Pipers første kull


xxx12345
 Share

Recommended Posts

De begynner allerede å bli litt mer enn helt like, liksom masseproduserte klumper synes jeg. Begynner du å merke forskjell på temperamentene?

Ja, de begynner å skille seg litt fra hverandre. Mali (turkis tispe) virker å være litt roligere enn de andre to og Sofi (hvit) er mest verbal. Gutta er roligere men Nils (lilla) virker litt mer aktiv og med mer lyd enn de andre to. Pondus hadde mye lyd i starten men han er lynrask til å koble seg på pupp så han har ikke tid til å si så mye lenger :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 497
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I går så tenkte jeg at jeg måtte til veterinær igjen i dag - nå er saken en annen! Våknet av valpene i natt, Smula var borte. Hun sto ved verandadøra og måtte ut og tisse hun. Travet rundt i hagen og

Da har vi vært på UL Så minst 4 store blærer, og vet synes det egentlig så ut som hun var kommet lengre enn dag 29. Vi hadde jo nestenparringer de to dagene før, så det er jo teoretisk kanskje mu

Ja, de begynner å skille seg litt fra hverandre. Mali (turkis tispe) virker å være litt roligere enn de andre to og Sofi (hvit) er mest verbal. Gutta er roligere men Nils (lilla) virker litt mer aktiv og med mer lyd enn de andre to. Pondus hadde mye lyd i starten men han er lynrask til å koble seg på pupp så han har ikke tid til å si så mye lenger :lol:

Det blir så gøy å følge med videre! :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremåne, tisper av den størrelsen ser så små ut når de får valper i den alderen der, da er det liksom en hel haug med valper og ei bittelita tispe midt oppi det :lol:

De ser friske og livlige ut da! Begynner å bli morsomme nå? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markkur? PFØY!!! Hilsen Lommeruskene..

Jeg har forresten ikke lest vedlegget godt nok, mente å huske at jeg hadde lest osv - de skulle jo hatt markkur for en uke siden, men det går seg nok til tenker jeg. De får jo nå og ny om en uke :)

14 dager gamle så har Pondus nå økt fra 240 til 640 gram, Silas fra 190 til 479, Nils fra 190 til 510, Mali fra 230 til 557, Sofi fra 225 til 591, og Anni fra 210 til 617. De får mat nok kan man vel konstatere...

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: Silas burde bo her...

Sa hun som ikke skulle ha flere hanhunder :lol:

Men om han blir bergenser så ligger det muligens an til at han får beholde navnet sitt i alle fall, så vi kan få Silas-oppdateringer også fremover.

Andre runde markkur i kveld og det var akkurat like fysj sa Lommeruskene. Smula hadde akkurat lagt seg til i kassa, så da stappet jeg innpå markkur og så plugga jeg dem rett på en pupp :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa hun som ikke skulle ha flere hanhunder :lol:

Men om han blir bergenser så ligger det muligens an til at han får beholde navnet sitt i alle fall, så vi kan få Silas-oppdateringer også fremover.

Andre runde markkur i kveld og det var akkurat like fysj sa Lommeruskene. Smula hadde akkurat lagt seg til i kassa, så da stappet jeg innpå markkur og så plugga jeg dem rett på en pupp :lol:

Veet, men jeg forelsker meg alltid i hanhunder. :lol: synd det går så fort over. :lol:

Men yey, både for navn og oppdateringer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...