Alzenas Skrevet 29. Juli 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2014 Da har vi time hos veterinæren på fredag for helsesjekk, ID merking og pass :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 2. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. August 2014 Tiden flyyyyyr! Hos veterinæren gikk det bare fint, ingen anmerkningen på noen av valpene. Alle hjerter hørtes sterke og gode ut, ingen hyling i det chippen kom på plass og ellers bare en fryd å ha med seg 6 små og 1 stor til veterinæren :-) Valpene blir 8 uker på mandag, og er da leveringsklare. Vi har nå to valper igjen til riktige hjem - Bernadette og Sheldon. På torsdag drar alle 4 valpene som er blitt tildelt hjem, og jeg er småskremt over at nesten alle skal reise på samme dag, det blir nok ufattelig stille og trasig i stua Pearls Legacy`s Penny reiser til Ane og Bianca. Bianca er fra vårt forrige kull Pearls Legacy`s Priya flytter til Oslo Pearls Legacy`s Amy flytter til Husnes Pearls Legacy`s Rajesh flytter til Bolga 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 For oss er den største reisa nå over, nå er det på tide for nye eiere å få valpene sine hjem - og de har så mye å glede seg til 4 av valpene har idag reist, noen er hjemme senere ikveld, mens noen er ikke hjemme før i morgen kveld. Det er uansett en skrekkblandet fryd når det blir så urovekkende stille i stua. Men Sheldon og Bernadette ser ut til å like oppmerksomheten de ikke trenger å konkurrere så mye om nå Begge er ledige til nye, gode og varige hjem. "Vi skal ta vare på hverandre, vi" :-) Kjekt med reservemamma 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Så ufattelig søte de er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 De er jo så sinnsykt søte at det nesten gjør vondt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 7. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Skikkelig hjerteknusere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 De har blitt kjempeflotte i løpet av ferien min, skjønner du er fornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Fy fader, den valpen her :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. August 2014 Rapporter Share Skrevet 7. August 2014 Så vakre Amy og Penny var super søte! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 8. August 2014 Rapporter Share Skrevet 8. August 2014 Herregud så nydelige... whippet valper er jammen de mest elegante valpene i verden... og for noen øyne.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 I går kveld kom de 3 siste valpene seg hjem til sin nye familie. Vi har tatt mot så mye skryt på valpene at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg, det var gøy å våkne i morgest til så mange koselige bilder, meldinger og videosnutter av de små. Dette bildet festet seg spesielt mye, for dette er Bianca fra vårt B Kull sammen med lille Penny (Ciara som hun nå heter) Det var så herlig å se dem sammen, og godt at det ble full klaff! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Det bildet av jentene er så fint Du må overtale A til å komme seg inn hit sånn at hun kan spamme Sonen med B&C-bilder Jeg er forøvrig glad for at Meesha trenger litt mer tid på å lande inni hodet sitt, ellers hadde jeg kommet hjem og hentet Bernadette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Det bildet av jentene er så fint Du må overtale A til å komme seg inn hit sånn at hun kan spamme Sonen med B&C-bilder Jeg er forøvrig glad for at Meesha trenger litt mer tid på å lande inni hodet sitt, ellers hadde jeg kommet hjem og hentet Bernadette Jeg skal linke henne til siden her og si at hun er savnet;-) Nesten synd å skille Bernadette og Sheldon - Får de er så søte med hverandre. De skal bare ligge oppå hverandre å sove... Det er alt for sjarmerende :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anebamptonkarlsen Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anebamptonkarlsen Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 vet ikke helt om jeg får dette til helt jeg - kan dere se bildene? bruker en eller annen app.. jeg er nå iallefall her nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 Flink Ane Ser bildene, men ikke smileyene Smileyene er sorte firkanter med ?-tegn inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anebamptonkarlsen Skrevet 9. August 2014 Rapporter Share Skrevet 9. August 2014 å ja, dropper smilyer da. hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. August 2014 Pearls Legacy`s Sheldon Cooper - 9 uker i morgen :-) Pearls Legacy`s Bernadette: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anebamptonkarlsen Skrevet 10. August 2014 Rapporter Share Skrevet 10. August 2014 De fineste jeg vet om: Bianca fra Pearls Legacys B kull og Ciara fra Lykke-kullet. Jeg er så heldig! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 11. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 Noen flere bilder fra gårdagen, håper dere liker dem 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. August 2014 Rapporter Share Skrevet 11. August 2014 De fineste jeg vet om: Bianca fra Pearls Legacys B kull og Ciara fra Lykke-kullet. Jeg er så heldig! Jeg er misunnelig For noen nydelige tegninger og farge det er på Ciara 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 12. August 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. August 2014 Ser bildene av Bernadette ble borte, det kan vi ikke ha noe av :-P Bernadette 9 uker: 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anebamptonkarlsen Skrevet 13. August 2014 Rapporter Share Skrevet 13. August 2014 søskenkjærlighet mellom Bianca og Ciara (pearls Legacys Back in a Flash og pearls Legacys penny) <3 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprettballen Skrevet 13. August 2014 Rapporter Share Skrevet 13. August 2014 Åååh! Jeg vil ha whips med blå øyne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anebamptonkarlsen Skrevet 30. September 2014 Rapporter Share Skrevet 30. September 2014 Bianca og Ciara. <3 For meg betyr de kjærlighet, lykke og familie. <3 De er alt for meg - de fineste jet vet om. Sent from my iPhone using Tapatalk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts