Frida og fuglehundene Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 For en stund siden planla vi at vi skulle ta en skogstur her hos meg den helgen Siri Eveline skulle på besøk til Lill. Det var denne helgen, og vi har storkost oss (ihverfall jeg ) i skogen sammen med 11 hunder og 8 mennesker. Jeg tok ikke så mange bilder i dag, for jeg hadde bestemt at Siri skulle få den æren, men noen ble det. Du kan bare legge ut bildene dine her når du er ferdig med de, Siri Bella til Iselin har bursdag i morgen og Bris har bursdag senere i uka, så det ble på en måte et slags bursdagsselskap Først ett av fineste jenta Arya og Tetris Tetris Det var liksom hunder overalt Siri Eveline tok bilde av disse to, gleder meg til å se bildet! Tetris og Bris ble løpekompiser Oliver Arya og Tetris skulle leke med samme pinne Lill spikker pølsespyd, mammaer får slike oppgaver Liker fargekoordineringen på disse hundene altså 10 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Hihi Disse to ble også brytekompiser. De holdt på i sin egen verden, tror de kunne holdt på ennå om de hadde fått lov "Kom kompis, så skal jeg vise deg noe" Hundehviskeren Janka Iselin og jeg tok med hundene litt opp i berget etter de andre hadde reist og fant en fin utsikt 13 Siter
Gjest Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Så mange fine bilder!! Vakre hunder!! Og nydelig jente Siter
Cavalierflat Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Pene barn og hunder! Det nest siste bildet av en av setterne dine som sitter var skikkelig fint! 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Takk! Det er Bris som sitter og hører på Oliver i bilen til Lill, hehe Siter
idastef Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Hva er den lille i bilde 9 i post 2 for noe? Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2014 Det er Bella til Iselin her på forumet Papillon/norfolk-mix 1 Siter
Margrete Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Så fine! Bris er vakker der han sitter å lytter Ikke si det til noen, men jeg har en liten kjærlighet til fuglehunder 1 Siter
Tabris Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Herlige bilder, så ut som en nydelig tur. Kjekt å se at så mange hunder kan gå sammen uten problemer. 2 Siter
Stine Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Utrolig fine bilder av vakre hunder 2 Siter
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Kjempemasse fine bilder! Veldig hyggelig treff Jeg kommer med bilder i løpet av kvelden! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Så mange fine bilder av fine hunder og mennesker på tur Siter
tm100021 Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Slenger inn de jeg tok her, istedenfor å lage ny tråd siden det var samme gjeng Pinnesmaking er en viktig del av barndommen! Men bark var egentlig ikke så godt... 11 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Så fine! Bris er vakker der han sitter å lytter Ikke si det til noen, men jeg har en liten kjærlighet til fuglehunder Hihi Lååååååver ikke å si det til noen uten Bris og Isak Ja, bare legg ut @! Glemte at du hadde tatt bilder du også, greit å samle alle på ett sted Siter
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Herlige bilder Lill! Og så mye looove man kan få fra langhårsene, I'm in love! Er redd det blir en langhårs en gang i fremtiden Og pinnebrød var skikkelig vår greie! LOL! Klissklass 2 Siter
Mud Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Fine bilder av fine hunder og unger! 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Du kan bare legge ut en hel haug med bilder her når de er ferdige, @SiriEveline Stakkars, det ble sikkert en del bilder i løpet av helga, og alle vil se, hehe 1 Siter
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Du kan bare legge ut en hel haug med bilder her når de er ferdige, @SiriEveline Stakkars, det ble sikkert en del bilder i løpet av helga, og alle vil se, hehe Hehe allerede igang med redigering Ble endel, og smart som jeg er tok jeg litt bilder på tur idag også Men kommer nok gjennom det, og trenger å lære å være litt raskere på redigeringa. Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 24. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Haha, ja, sånt tar tid. Ble et par timer på meg i går også, tar tid å redigere og laste de opp et sted. Men er gøy å se resultatet 1 Siter
SiriEveline Skrevet 24. Mars 2014 Rapporter Skrevet 24. Mars 2014 Sånn da var bildene her, må bare innrømme at jeg er svak for unger, og Lill sine er lite ikke fotogene (og har dermed klemt seg inn både her og der). 8 Siter
Recommended Posts