SoppenCamilla Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 (endret) I dag bestemte vi oss for å stikke opp Fantekjerringkollen, på tross av vinden. Vi pakka sekkene og kjørte bort til parkeringen. Da vi gikk forbi hundeparken, så vi at det var en enslig liten kar der inne, en Malamute-valp! Vi ruslet inn så han kunne leke litt med Pippa før vi gikk videre. Han var bare 4 mnd, og allerede større enn Pippa! Da vi gikk oppover, så fant vi en ny sti vi ville prøve ut. Etter en stund oppdaget vi at vi ikke hadde noen sti å gå på lenger, så da måtte vi klore oss oppover feil side av kollen. Vi kom oss opp, svette og fine! Endret 15. Mars 2014 av SoppenCamilla 11 Siter
KristinR Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 I dag bestemte vi oss for å stikke opp Fantekjerringkollen, på tross av vinden. Vi pakka sekkene og kjørte bort til parkeringen. Da vi gikk forbi hundeparken, så vi at det var en enslig liten kar der inne, en Malamute-valp! Vi ruslet inn så han kunne leke litt med Pippa før vi gikk videre. Han var bare 4 mnd, og allerede større enn Pippa! Da vi gikk oppover, så fant vi en ny sti vi ville prøve ut. Etter en stund oppdaget vi at vi ikke hadde noen sti å gå på lenger, så da måtte vi klore oss oppover feil side av kollen. Vi kom oss opp, svette og fine. Hi hi, hun ser ut som et insekt som sitter på en trestamme 5 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 Haha, det bildet lo jeg av også! Skinny altså! Tenk at en kan bli så glad i en hund i løpet av noen dager. Alle burde ha en Skinny i livet sitt 1 Siter
Heidihj Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 Herlige biler! Skinny altså Hun virker så søt! Og malamutevalpen da 2 Siter
Are Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 He He. Morsom blanding av hunder nesten litt som her hjemme. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 Skinny Herregud så søt og kul! Den kuleste drakten på henne da Jeg vil møte Skinny en dag! 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 15. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 Skinny Herregud så søt og kul! Den kuleste drakten på henne da Jeg vil møte Skinny en dag! Skinny skal være med til Bergen 1.-4. mai! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 Skinny skal være med til Bergen 1.-4. mai! JAAAA Da skal jeg hilse på! Hva skal dere da? 1 Siter
VildeJ Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 For en fantastisk hund! Vær så snill å si at du har et bilde av den MED hetta på som du kan legge ut? 2 Siter
SoppenCamilla Skrevet 15. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 JAAAA Da skal jeg hilse på! Hva skal dere da? Vi skal i konfirmasjon 4. mai, men siden jeg liker Bergen så godt, så drar vi 1., og kræsjer hos @Synnøve! For en fantastisk hund! Vær så snill å si at du har et bilde av den MED hetta på som du kan legge ut? Jeg var helt sikker på at jeg hadde noe som var bra, men jeg fant ikke! Du kan få en #selfie, da! So gangstah. 4 Siter
VildeJ Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 Vi skal i konfirmasjon 4. mai, men siden jeg liker Bergen så godt, så drar vi 1., og kræsjer hos @Synnøve! Jeg var helt sikker på at jeg hadde noe som var bra, men jeg fant ikke! Du kan få en #selfie, da! So gangstah. Haha, veldig bra! Siter
Taz Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Fiine bilder fra en tur som så superkoselig ut. 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 16. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Haha, drakten til Skinny @Toril som har kjøpt til henne! Fiine bilder fra en tur som så superkoselig ut. Det var det! Bli med igjen snart! 2 Siter
Recommended Posts