MonicaT Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Vi trenger en skriver til en av våre ringer lørdag 3.mai på Fetsund (10min fra Lillestrøm) Noen som har lyst? Betaling 500kr Det er ca 30-40 hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Åh.. Jeg skulle lett ha gjort det hadde det ikke vært midt i innspurten av masteroppgaven! Hadde trengt erfaring både som skriver og poteisnelt også som ringsekretærelev. Fuglehundutstilling er en fin erfaring å ha med seg fordi det er litt mer enn bare en "vanlig" utstilling ift reglement @WheatenMali , kanskje noe for deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 jeg skal alt dit og kan desverre ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Drar opp igjen denne jeg, noen som vil ha et skriveroppdrag? Ikke spesielt vanskelig, hyggelig ringsekretær og dommer, så det burde gå fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Legg det ut på gruppa som heter Ringpersonell på Facebook . Der er det mange som får hjelp til både ringsekretærer og skrivere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKB Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Hva skal til for å skrive da? Må man ha noen kurs/utdanning eller går det greit om man har ok håndskrift og forstår hva dommeren sier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 19. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Legg det ut på gruppa som heter Ringpersonell på Facebook . Der er det mange som får hjelp til både ringsekretærer og skrivere. Den gruppe ante jeg ikke om, så der skal jeg legge den ut. Takk for godt tips Hva skal til for å skrive da? Må man ha noen kurs/utdanning eller går det greit om man har ok håndskrift og forstår hva dommeren sier? Man trenger ikke noe kurs, kun ok håndskrift og lyst til å skrive. Alle er norske, så det skal være veldig greit. Du får en rask opplæring også (som eks at man fortkorter en del ord - som meget god blir mg etc) Si i fra om du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HKB Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Har veldig lyst, men må ta en rask titt i kalenderen og høre om det er greit at pappa passer hunden. Sender deg PM i ettermiddag/kveld om jeg kan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Jeg kan godt gjøre det, under forutsetning at skrangleverkene kan være med. De kan sitte i bilen altså, så lenge det ikke er en km unna, at jeg kan ha et øye på dem mht om de bråker, er for varmt etc etc. Evt om de stappes i et bur/grind i dommer-teltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Jeg kan ha litt oversikt over skrangleverkene dine jeg Tøfflus, og parkering i nærheten skal nok ordne seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 20. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2014 Sender PM til HKB og Tøfflus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts