mushi Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 Jeg har fått ei kastrert tispe på 11 måneder fra Spania. Hun er veldig vant til å leke med andre hunder hele tiden og løpe løs hele dagen. Her må hu kun gå i bånd og hunden min er ikke interessert i å leke i det hele tatt. Hun starter å bli veldig frustrert på tur siden hun kun får hilse litt på en og annen hund, ikke leke, herje eller noenting. Hun er omgjengelig, snill og ca 18 kilo. Jeg har hatt henne løs et par ganger og hun har en enorm radius og skjønner ikke konseptet med innkalling helt, så stedet vi må møtes må være inngjeret eller veldig langt unna bilveier og folk. Jeg bor på Vear og tenkte kanskje innheiningen ved Melsomvik skole eller Krizoo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 Jeg har fått ei kastrert tispe på 11 måneder fra Spania. Hun er veldig vant til å leke med andre hunder hele tiden og løpe løs hele dagen. Her må hu kun gå i bånd og hunden min er ikke interessert i å leke i det hele tatt. Hun starter å bli veldig frustrert på tur siden hun kun får hilse litt på en og annen hund, ikke leke, herje eller noenting. Hun er underdanig, snill og ca 18 kilo. Jeg har hatt henne løs et par ganger og hun har en enorm radius og skjønner ikke konseptet med innkalling helt, så stedet vi må møtes må være inngjeret eller veldig langt unna bilveier og folk. Jeg bor på Vear og tenkte kanskje innheiningen ved Melsomvik skole eller Krizoo. Bare som notis: Innhegningen ved Krizoo er stengt på ubestemt tid ettersom brukere var lite flinke til å rydde etter seg og hundene. Hvis dere bruker innhegningen på Melsom så er det veldig verdsatt om hundene ikke får grave hull da vi allerede er to stykker som har vrikket ankler, jeg endte tilbake på krykker. Også blir man veldig glad om all bæsj tas opp ettersom dette er et område som brukes uten at øynene nødvendigvis følger med på bakken Jeg har en snill border collie-kloms på 22kg, litt fart og futt i blandt, hvis det hadde vært interessant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2014 Hun og Ympa hadde nok digga å lekt litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Lizzy vil gjerne være med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Tja, om du vil komme til Horten, så kan man slippe hunden i Horten Hundepark. Vi stiller gjerne opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tia88 Skrevet 17. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2014 Jeg og Billy er stadig i Stokke hundepark og leker:-) Billy er en hund pÃ¥ 35kg, men veldig snill og god, snart 1Ã¥r og 3mÃ¥neder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Kanskje noe for oss ogsÃ¥? Labben er veldig grei med alle, selvom han er 30 kg stor. Whippen er litt særere, men hun kan bli hjemme evt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 18. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2014 Har sendt noen pm i hytt og gevær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts