MissHeike Skrevet 15. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2015 Vi har det fint på tur i nord da. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Gjest Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Misunnelig på turområdene deres. Siter
MissHeike Skrevet 21. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2016 Hm, må få prøvd å rydde litt i tråden. Men altså, plutselig slår det meg at gutten er jommen 2 og ett halvt år gammel allerede! Han har modnet veldig det siste halve året og nå koser vi oss. Her er noen bilder fra i vinter, beklager iPhone kvaliteten. Siste bildet er fra i dag tidlig, første gang jeg skulle børste han for litt over 2 år siden fikk lille valpen raserianfall og ble siden fryktelig redd for alt som het børster og lignende. I dag når jeg børsta for å lette på røytinga så lå han relativt rolig, ett par ganger så kosa han seg og nøt det faktisk <3 Endelig løsner tingene for oss 2 Siter
Katharina Skrevet 21. Mars 2016 Rapporter Skrevet 21. Mars 2016 Nydelig hund. Border collie er så fiiiiine hunder. Kult med ett blått og ett brunt øye. Søte hunden. De vokser veldig fort ja. Mye som skjer rundt 2-3 årsalderen. 1 Siter
Siljus Skrevet 21. Mars 2016 Rapporter Skrevet 21. Mars 2016 Han er så vanvittig flott han der! 1 Siter
MissHeike Skrevet 22. Mars 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2016 6 timer siden, Katharina skrev: Nydelig hund. Border collie er så fiiiiine hunder. Kult med ett blått og ett brunt øye. Søte hunden. De vokser veldig fort ja. Mye som skjer rundt 2-3 årsalderen. Takk. Egentlig er jeg ikke så keen på odd eyes, men har jo skjønt at det er stilig. Alle lar seg fortrolle av det blå øyet hans. Bare synd at blikk kontakt er skummelt fra fremmede mennesker. Men dem han kjenner får stirre så mye de bare vill heldigvis 6 timer siden, Siljus skrev: Han er så vanvittig flott han der! Tusen takk, jeg er jo selvfølgelig veldig enig <3 Siter
MissHeike Skrevet 12. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2016 Se hvem som kan leke utendørs nå! Han er så flink, litt vanskelig og få han oppmerksom enkelte steder. Men det kommer! Keiron syns at @Ganzie lager knallbra leker 1 Siter
Ganzie Skrevet 12. April 2016 Rapporter Skrevet 12. April 2016 7 timer siden, MissHeike skrev: Se hvem som kan leke utendørs nå! Han er så flink, litt vanskelig og få han oppmerksom enkelte steder. Men det kommer! Keiron syns at @Ganzie lager knallbra leker Så flink han er blitt Godt lekene hjelper litt Siter
MissHeike Skrevet 12. April 2016 Forfatter Rapporter Skrevet 12. April 2016 1 time siden, Ganzie skrev: Så flink han er blitt Godt lekene hjelper litt Ja det er sant, noe helt annet enn de jeg har med fuskepels. 1 Siter
Recommended Posts