Khela Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 (endret) Tenkte jeg skulle lage en egen bildetråd for turene som ikke har noe med Team Åstjernets Husky å gjøre Hovedsaklig bilder av turer med Khela, i tillegg til Tequila og innspill både av de andre hundene og hundevenner I dag har vi vært på en tung løssnøtur med Tequila, Mira og tante. Khela måtte holde baktroppen mens jeg og de to andre hundene brøyta foran - ikke lett å være liten Starter seffe turen med litt godis som motivasjon Mira er "alltid på jobb" og skulle ut av løypa for å undersøke evt spor Pustepause - Mira har blitt tjukk og i dårlig form i det siste, og siden det var tungt å løpe i snøen måtte vi passe på å roe ned inniblant. Kommer dere?? Hundene fikk overraskende nok lite snøballer i pelsen, men filtskoene mine derimot Edit: Svart hund og snø er så god kombo! Endret 4. Mars 2014 av Khela 3 Siter
Kaja Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 Herlig! Gleder meg til kennelhosten er over så jeg kan være med 1 Siter
Khela Skrevet 4. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2014 Herlig! Gleder meg til kennelhosten er over så jeg kan være med Ja! Åhh, Jamthund.... Enig Siter
Khela Skrevet 6. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2014 Gjentok samme tur i går og i dag, gøy med løssnø si 1 Siter
Khela Skrevet 20. Mars 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Mars 2014 Bilder fra søndagens og mandagens skogsturer - vi har jo ikke vært i skauen siden før snøen kom, så dette var gledelig Jeg og Tequila gikk også et ganske ferskt harespor, og hun viste at hun jommen har litt konsentrasjonsevne Flinka Siden Pernille var med skulle vi egentlig bare gå et par km, men frøkna ville bare gå og gå hun Alle trær må seffe sjekkes godt ut Ca 5km ut i turen, like bliiiiid Pernille Kos etter tur er obligatorisk! Mandag fikk vi soooool Brått kom det et vindkast Fiiiineste snødyret mitt (for ordens skyld ble de forferdelige klørne tatt etter turen) Attack!! (neinda, hun løp rett forbi hun, vimsa) Kvar går reven? Finn hundene Snøbading er bezzzzzt! Så nærme har de aldri ligget ved hverandre før, mon tro om de begynner å bli litt mer flokk? 2 Siter
Khela Skrevet 12. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Mai 2014 Vi tok kveldsturen med Embla i kveld, løp bare løst rundt i hamningen vår og koooste seg (og ble supermøkkete ) Fine tupper Lekker Siter
Khela Skrevet 28. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mai 2014 Er for dårlig til å huske å ta bilder fra turer, men husket både i går og i dag Siter
Khela Skrevet 3. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 I dag har @Kaja vært på besøk på bøgda med vimseYmse og terrorKrutt *spaaaam* Det ble mange slike CreepyKhela *dele opp* Siter
Khela Skrevet 3. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 *OMG damehunden er skummel* "What the actual f*** happened naooo?" Hmf. CreepyKhela2 Hundehviskeren Tequila var det perfekte hoppehinderet Bare Ymse syns ball var kult Takk for en kjempefin dag i sola Siter
Kaja Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Herlig Og så hvit jeg er Skal sette meg ned med bilder nuh ^^ Siter
Khela Skrevet 3. Juni 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Herlig Og så hvit jeg er Skal sette meg ned med bilder nuh ^^ Har du bilder med meg på så er jo jeg enda hvitere 1 Siter
Kaja Skrevet 3. Juni 2014 Rapporter Skrevet 3. Juni 2014 Har du bilder med meg på så er jo jeg enda hvitere Sant!! Moaha Siter
Recommended Posts