Feline Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Jeg skal stille ut valp i Ålesund. Er det noen som vet hvilken dag valpene er på? Er valpene på samme dag som gruppen de tilhører, slik at det blir valpeutstilling begge dagene? Eller er det én dag der valper av alle grupper blir utstilt? På dommeroversikten står det bare helt øverst hvem som er dommer i valpeklassen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Valper bedømmes samme dag som voksne bedømmes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Noen som skal oppover og vil dele på bilutgifter med Knoll, Tott og meg? Det er nå hun er i pels, det er nå vi må måke på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Noen som skal oppover og vil dele på bilutgifter med Knoll, Tott og meg? Det er nå hun er i pels, det er nå vi må måke på Har du bil innen da tror du? I så fall blir Brumlemann og jeg med. (Drit i eksamenslesingen liksom ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Jeg har veldig lyst til å dra hit med Gunde og Imouto. Skal prøve å få med enten min fine mann eller pappa på roadtrip. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Har du bil innen da tror du? I så fall blir Brumlemann og jeg med. (Drit i eksamenslesingen liksom ) Nei jeg skal ikke kjøre selv Men kanskje det er noen med sonisbuss som skal oppover! Weee! Leie inn sjåfør og ha Ålesundparty (Jeg ser også 6y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Tog til Bergen og ta Hurtigruta oppover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Tog til Bergen og ta Hurtigruta oppover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Tog til Bergen og ta Hurtigruta oppover? Jeg har sett på tog til Åndalsnes og buss videre derfra, men det er jaggu grenser for hvor mye jeg orker å styre for dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Kan vi ikke leie en Caravelle, pakke hundene inn og kjøre sammen da? @Nymeria og jeg kan jo bytte på å kjøre, går så fint så!Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Kan vi ikke leie en Caravelle, pakke hundene inn og kjøre sammen da? @Nymeria og jeg kan jo bytte på å kjøre, går så fint så! http://www.rent-a-wreck.no/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Jeg skal ivei :-) Stille kelpie! vurderer klasse 3 lp ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2014 Hadde planer, men tiltross for iherdig hinting om tidligere feiring, så bestemte venninne seg for å ha 30-årslag fredagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 21. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2014 Skal stille en valp og en voksen. Så gjennstår det å se om han går i åpen eller champion klassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi og Kalizi Skrevet 12. April 2014 Rapporter Share Skrevet 12. April 2014 Er det noen som vet om allrigthe overnattingssteder der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 13. April 2014 Rapporter Share Skrevet 13. April 2014 Er det noen som vet om allrigthe overnattingssteder der... Det kommer ann på hva du er ute etter, men om det er hytte du tenker på er det vel nesten bare på Volsdalsberga de leier ut nå til dags (Annet enn hotell) http://www.volsdalencamping.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Ja det var ett skuffende oppmøte gitt. 9voksne og 1 valp. Så Santos går i Uch klassen og Cajsa tusler rundt alene i valperingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Kan noen legge ut lenke til PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Husker aldri hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Husker aldri hvordan? Lim inn lenka fra e-posten du fikk fra NKK. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=141005 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Har påmeldt en juniorhanne, også har jeg Arya i åpen unghund tispe, av 5 kortiser. Så er det Stella som er den ene av to tispevalper, også er det Lyra i åpen klassen og Oliver i åpen klassen. Jeg er glad alle går i samme ring 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Hhv 8, 5, 6 og 5 dverger påmeldt. Overrasket over at det er såpass mange for den dommeren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Tre kelpier :-) Vegas er først ut av alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 3. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2014 Hvordan gikk det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts