SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Kan godt bli med på EFIT når det er bursdagsfeiredag! Dagen (dere vet, etter klokka 00:00) startet enkelt å greit sånn: Så sov jeg i mange timer, og på morgenen måtte jeg starte rett på muffinslaging! Noe gikk alvorlig galt under lagingen, for det var meningen at muffinsene skulle synke sammen i midten, for der skulle jeg ha sjokoladefyll. De sank ikke! Så jeg gravde hull til fyllet. Så det ble sjokolademuffins med sjokoladefyll, pyntet med hvit sjokoladetopping. Jeg har enda ikke klart å få i meg en hel til sammen! Pippa var flink hjelper, hun likte også krem (uten sjokolade) : Etter noen timer med muffinslaging og bløtkakesammensetting, så stod jeg med en helt vill migrene! Det passa dårlig da jeg skulle få gjester om et par timer. Så da ble det en time her, med dyna så langt opp jeg klarte, og handa over øynene, siden jeg ikke fant noe sovemaske. Da jeg våkna hadde ikke handa rørt seg en millimeter, så det funka visst fint! Gjestene kom jo, og tok seg av resten av kakepynting, mens jeg satt og ba til høyere makter om at jeg skulle få en pause fra migrene, noe jeg heldigvis fikk til slutt, så da klarte jeg å nyte denne, og til og med synes at det var verdt det til slutt: Da gjestene hadde dratt, så poppet jeg popcorn, også så jeg og Pippa på Kill Bill. Utpå kvelden gikk jeg for å hente kodene til de TRE (!!) Spendongavekortene jeg fikk i bursdaggave Så glodde jeg på Big Bang Theory, og spiste kule, digge saltstengpretzels, i selskap av Skinny. Kvelden ble avsluttet med restene fra i går. 14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Så glodde jeg på Big Bang Theory, og spiste kule, digge saltstengpretzels, i selskap av Skinny. Så morsom kake, og du er jo kjempeflink De muffinsa.. nam! Vittig bilde av den hunden altså Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 2. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2014 Fantastisk kake!!! Og muffinser, nam! Føler med deg ang det migrene greiene, har det blitt bedre generelt i hverdagen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Fantastisk kake!! Og muffinser, nam! Føler med deg ang det migrene greiene, har det blitt bedre generelt i hverdagen? Njæ, det var bra i en LANG periode, men nå har jeg hatt migrene sånn nesten annenhver dag. Så i dag bytter vi soverom, for å se om det hjelper! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Nam! Deilig kake og muffins 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Den kaka...mmmmnamnam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Det så ut som en fin bursdag (-migrenen) med mye munngodt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Awesome kake! Jeg har forresten vært så teit at jeg nevnte for legen min at jeg har hatt hele 5 migreneanfall i løpet av livet, så nå skal jeg til nevrolog. Har du prøvd det, eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Awesome kake! Jeg har forresten vært så teit at jeg nevnte for legen min at jeg har hatt hele 5 migreneanfall i løpet av livet, så nå skal jeg til nevrolog. Har du prøvd det, eller...? nevrologer pleier å be folk i forkant skrive hodepinedagbok(fikk tilsendt) for å se hvor ofte og hvor mye de er plaget av migrene/hodepine for det de ofte gjør er å sette folk på medisiner for å forhindre og dempe anfall. jeg er nesten (bank i bordet) helt migrenefri nesten nå etter noen år med prøving og feiling av medisiner, fra å før kunne ha opptil 20 anfall på 35 dager. Litt sånn OT. Sopps: håper du kan få slike fine piller jeg ga deg den dagen Og kake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 nevrologer pleier å be folk i forkant skrive hodepinedagbok(fikk tilsendt) for å se hvor ofte og hvor mye de er plaget av migrene/hodepine for det de ofte gjør er å sette folk på medisiner for å forhindre og dempe anfall. jeg er nesten (bank i bordet) helt migrenefri nesten nå etter noen år med prøving og feiling av medisiner, fra å før kunne ha opptil 20 anfall på 35 dager. Litt sånn OT. Sopps: håper du kan få slike fine piller jeg ga deg den dagen Og kake Fortsatt OT: Å ja, hodepinedagbok har jeg fått utdelt. Godt jeg ikke har time før i juni, for da har jeg kanskje i det minste hatt litt hodepine å vise til, om ikke migrene, så slipper jeg å føle meg HELT dust som bare har en litt overivrig fastlege. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Genial kake! skal jeg noengang lage bløtkake så skal den se sånn ut. Godt migrena gikk sin vei til slutt. Og fine jentene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Awesome kake! Jeg har forresten vært så teit at jeg nevnte for legen min at jeg har hatt hele 5 migreneanfall i løpet av livet, så nå skal jeg til nevrolog. Har du prøvd det, eller...? Mnei, men vi har bytta soverom nå. For det er antakeligvis fukt i bl.a. verandadøra på hovedsoverommet, så da har det kommet muggsopp bak tapetgreia på den. Hele driten må byttes, men det får huseierne gjøre. Også går jeg til refleksolog. Sopps: håper du kan få slike fine piller jeg ga deg den dagen Og kake De funker ikke lenger! Jeg tror jeg har noen flere pakker liggende. Fikk de, og en annen type i fjor, da sleit jeg med det samme (akkurat rundt denne årstiden, faktisk), men de funker ikke. Men jeg fikk sånn nesespray, og DEN funker, selv om det smaker dritt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Jeg har også slitt mye med migrene...har til tider har hatt lange perioder med migrene 3 dager i løped av en uke. Hatt problemet i 7 år. Var og rønget hjernen for noen mnd siden og har masse forskjellige piller. Men de siste månedene har problemet blitt veldig redusert..har hatt migrene 2 ganger på 2 mnd som er veldig lite for meg. Aner ikke helt hva som har gjort det bedre...men jeg har tatt masse akkupunktur, kuttet ut sukker og fått dvitamin nivået mitt opp...en av de tre faktorene har gjort underverker ihvertfall Btw ble kaka god??? Den ble fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 4. Mars 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Kaka var helt sinnsykt god! Jeg var veldig spent på hvordan det ble med sjokolade innimellom lagene med bløtkakebunn, men det var en fin liten overraskelse innimellom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Kul kake! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 KAKE! den vil jeg også ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts