Gå til innhold
Hundesonen.no

Prinlgen og co... 1.mars EFIT

Recommended Posts

Skrevet

Vel - prøver dette, og det var jo gøy :)

Startet dagen kl.9.00 med å hanke inn sauer på rømmen. Ingen bilder av det da. Aner ikke hvordan de kom ut, så det skjer nok igjen...

10.00: I skogen og slipper støveren. Skjer ikke en dritt.... (dårlig søk, et kort fotarbeide uten låt)

ef_1.jpg

11.00: Fortsatt i skogen, og skjer ikke noe mer... (bortsett i fra at støveren fant en turgåer som var sååå kul - bli med deg kanskje??)

ef1_2.jpg

12.00: Hjemme og frokost til de to yngste.

ef1_4.jpg

13.00: Kaffekopp og fjøsboka...

ef1_5.jpg

14.00: Fortsatt kaffe og PC, men nå over på interiørblogger. De har så lyse pene hjem, alle sammen... :drool: (ja, jeg vil ha litt oppgradering...)

ef1_6.jpg

Tenker "barna" hadde kost seg med hvite linmøbler? :wub:

ef1_7.jpg

15.00: Tid for pleie av eget hus.... Her presentert ved drittsekken som krever daglig aktivisering for å trives;

ef1_8.jpg

16.00: Legge seg nedpå litt. Pringlebarnet benytter som vanlig sjansen til å ligge på armen. Lillesøster Meera hermer, og gir seg ikke før hun får komme opp..

ef1_9.jpgef1_10.jpg

17.00: Våkner opp til nysnø :blink:

ef1_11.jpg

18.00: På tur med en trio..

ef1_12.jpg

19.00: Neste gjeng...

ef1_13.jpg

20.00: Middag på gang. Rådyr - selvsagt skutt for en av bikkjene.

ef1_14.jpg

21-22.... Middag etter hvert med mye tv og litt rødvin innimellom. Den kom på bordet til slutt..

ef1_15.jpg

23.00: Dessert også...

ef1_16.jpg

Fram til 24.00: Jack og rødvin...

ef1_17.jpg

Og sånn går no dagan :P

• Like 10
Skrevet

Jeg syns du hadde det så fint også driver du å ser på lyse interiører! Mye finere hos deg :) Og det så ut som dere bor midt i paradis :)

• Like 1
Skrevet

Okay. Den middagen din kommer jeg til å drømme om tror jeg :| Herlighet, få ting som er så utrolig godt som rådyrstek :o:drool::drool:

Jeg er egentlig ikke glad i strihårede hunder, men de dachsene dine var fryktelig søte!! Tror det er en av de få hunderasene jeg liker som strihåret :)

• Like 1
Skrevet

Jeg bytter gladelig min lyserosa stue (ikke min skyld, den var sånn da vi flyttet inn!) med hvite bokhyller mot stua og omgivelsene dine altså!

• Like 1
Guest Yellow
Skrevet

Sett bortifra sauejakt, så det ut som en perfekt dag. :) Ser ut som du bor utrolig flott til.

Skrevet

Tømmerveggene mine digger jeg, altså :P De var dekket av gul panel når vi flyttet inn :blink: Det er sofa og stoler jeg først og fremst drømmer om å bytte ut. I noe lyst og vakkert og dyrt - som går ekstremt dårlig sammen med 9 møkkete bikkjer...