Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Dagen begynte ca kl 9-10, jeg er syk så senga frista veldig med tanke på at jeg ikke skulle noe på morgenen.

Men først i 12tiden var jeg oppegående nok til å sjekke tlf og det som hører med; snapchat, instagram, facbook, coc og tapatalk. Efit - åja. Ja, kan gjøre en siden morgenen var lik til da

Så kl 13 - midt i hundesonenlesinga var utsikten min (gjennom telefonen) dette

Kl 14 var det kosetid før vi skulle ut å gå (nei det er ikke jeg som har putta konditorfarge i luggen - er selv motstander for hva lillesøs har gjort�)

Kl 15 gikk vi til farmor som hadde bursdag i uka som var, og skulle feire med koltbord. Klarte ikke få med hele koltbordet, men var mye godt der :)

Kl 16 var det på tide med nytt efit bilde, og motivet ble tanted to langhårede dvergdachser som også var med på feiringa :lol:

(Hvem ville trodd disse var helsøsken fra to forskjellige kull?)

Kl 17 var tlf min gått tom for strøm, så ingen bilde ble tatt :lol: Men rakk akkuratt å avlyse stallen da jeg så jeg ikke kom til å rekke det.

Kl 18 var vi kommet hjem og jeg fikk tak i lader

Kl 19 så jeg på tv. Too cute gikk på animal planet, og gud hvor søte :D

Kl 20 søkte jeg på skole til høsten, selv om jeg ikke har peeeeiling :lol:

Deretter så jeg Karate Kid og Pirates of the Caribbean så litt "unødvendig" å ta flere bilder av en tvskjerm (hvor jeg har vært planta til nå.. Med coc)

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Like 4
Skrevet
Stakkars liten med konditorfarge, så litt anklagende ut! :lol:
Du skjønner.. Det er ikke første gang.. :aww:

Nå fikk jeg skikkelig lyst på eggerøre og laks! Hva søkte du på :) Synes konditorfarge i luggen var kult :lol:
(Foreløpig) har jeg søkt dyrlege, medisin, molekylærbiologi, sykepleie og ingeniør - kjemi. Men veldig sikker på at de tre første har jeg alt for dårlige karakterer til :whistle: Søker likevel jeg :icon_redface: Jeg har fått tips å søke i utlandet, men så sliter jeg veldig med å gjøre tunge fag på engelsk. Og jeg er for blond til å manøvrere meg rundt for å finne iformasjon :P

Fin lugg! :lol: Nydelig liten pelssak det der da. Syns sonen trenger mer bilder av han. :aww:
:teehe: Takk :D Jeg syntes også han er nydelig: Tenkte å lage egen tråd etterhvert, men har jo litt planer om å få meg egen, så har "ventet" til da :ahappy: Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 3