Gå til innhold
Hundesonen.no

Lån av dyr til fotografering 1. mars


Sombiejenta
 Share

Recommended Posts

Hei sonen!

Jeg skal på besøk hos ei venninne (@Linhaug) på hennes hytte i nærheten av Klokkerstua på Hurum. Vi er begge fotointeresserte. Det hadde vært gøy om vi kunne låne deres dyr til fotografering. Vi har anledning til å reise rundt Klokkerstua, Hurum og Sætre lørdag den 1. mars. Er det noen som bor/er i området på det tidspunktet som kan tenke seg å stille opp? :)

post-11512-0-55957000-1393356129.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sonen!

Jeg skal på besøk hos ei venninne (@Linhaug) på hennes hytte i nærheten av Klokkerstua på Hurum. Vi er begge fotointeresserte. Det hadde vært gøy om vi kunne låne deres dyr til fotografering. Vi har anledning til å reise rundt Klokkerstua, Hurum og Sætre lørdag den 1. mars. Er det noen som bor/er i området på det tidspunktet som kan tenke seg å stille opp? :)

Ooo!! Når evt er dette??:) og er det mulig å få bildene?:)) Skal dere bruke det til noe spesielt eller er det bare for gøy?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooo! Når evt er dette?? :) og er det mulig å få bildene? :)) Skal dere bruke det til noe spesielt eller er det bare for gøy? :)

Vi vil helst fotografere mens det er lyst ute, så senest kl. 16.00 :)

Vi ønsker bare å ta litt bilder av ulike dyr for å dyrke vår interesse enda mer, så er er for gøy og for læring sin del. I mitt tilfelle, så har jeg en blogg på nettstedet hunden.no og en fotoside på Facebook som jeg gjerne vil publisere bildene jeg tar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir dere beskjed når de er ute? Kjenner jeg er veldig nysgjerrig :lol: (og utålmodig :P )

Må nok holde deg på pinebenken litt til, Camilla :P

Jeg har faktisk fått ryddet og slettet en del bilder nå, men jeg kan få sett om jeg får lagt ut noen i bildeforumet om ikke altfor lenge ;)

Er det ikke lov å legge ut bilder i en denne tråden if. reglene for hundesonen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok holde deg på pinebenken litt til, Camilla :P

Jeg har faktisk fått ryddet og slettet en del bilder nå, men jeg kan få sett om jeg får lagt ut noen i bildeforumet om ikke altfor lenge ;)

Er det ikke lov å legge ut bilder i en denne tråden if. reglene for hundesonen? :)

nå forstår jeg ikke helt spørsmålet ditt? Du kan legge ut så mye bildetråder du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå forstår jeg ikke helt spørsmålet ditt? Du kan legge ut så mye bildetråder du vil :)

At man kun må bruke bildeforumet for å legge ut bilder fra hundetreff etc., og ikke kan bruke andre forumtråder som f.eks. i "hundeprat" for å legge ut bilder? For jeg kunne gjerne lagt ut noen bilder i denne tråden, men vet ikke om det er lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man kun må bruke bildeforumet for å legge ut bilder fra hundetreff etc., og ikke kan bruke andre forumtråder som f.eks. i "hundeprat" for å legge ut bilder? For jeg kunne gjerne lagt ut noen bilder i denne tråden, men vet ikke om det er lov :)

Det vet ikke jeg heller, men det er bare å opprette en bildetråd :)
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

At man kun må bruke bildeforumet for å legge ut bilder fra hundetreff etc., og ikke kan bruke andre forumtråder som f.eks. i "hundeprat" for å legge ut bilder? For jeg kunne gjerne lagt ut noen bilder i denne tråden, men vet ikke om det er lov :)

Bildeforumet er til bildetråder, du kan legge ut ett bilde her men ikke lag en post med 25 bilder i, så en til etc. da er det jo fort en bildetråd. da hører de postene ofte bedre til i en egen tråd i bildeforumet. f.ex har vi jo poster om at vi skal trene/møtes. også har vi bildetråd fra treffet etterpå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget @Kaja, at jeg hadde klart å få skarpheten på snuta og ikke på øyne.. Irriterer meg, for dette var eneste bildet hvor han så direkte inn i kamera. Har så klart flere, men der ser han litt mer og mer til venstre igjen. Gjør jo ingenting, men riktig som du mener, at klarheten bør uansett være på øyne! Tusen takk for tips.

Ja, hadde helt klart blitt finere uten halsbåndet @Tonje. Allikevel er det nøytralt, og henger jo relativt fint på. Husker ikke om vi tok bilder uten halsbånd også. Må se i arkivet :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildeforumet er til bildetråder, du kan legge ut ett bilde her men ikke lag en post med 25 bilder i, så en til etc. da er det jo fort en bildetråd. da hører de postene ofte bedre til i en egen tråd i bildeforumet. f.ex har vi jo poster om at vi skal trene/møtes. også har vi bildetråd fra treffet etterpå.

Aha! Da kan jeg lage egen bildetråd i bildeforumet med flere bildet fra treffet når den tid kommer. Mulig også flere er interessert i å se også :) Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...