maysofie Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Prøves lykken i sonens bruktsjappe før vi handler nytt! Minstemann skulle gjerne hatt redningsvest når vi begynner med svømming og for badesesongen til sommeren. Han er foreløpig stor gutt på snart 9mnd med over 56cm og 22kg, så vi trenger en vest som holder dette og gjerne litt til. Hvis du har noe liggende som skulle passe, så er vi interessert i å se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Om ikke du får noe napp her så har ihvertfall Hööks rimelige redningsvester Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Jeg har en, men den blir nok for stor, kan sjekke størrelsen i morgen, men altså, den passer til min schæfer på 40 kg liksom... Red: Når jeg tenker meg om kan jeg like gjerne beholde den, tenker vi kanskje kan få bruk for den på NRH trening eventuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Borjes har til under 100lappen. Har samme (dog kjøpt i butikk her til 3 dobbel pris :/ ) til min hund og den holder i massevis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts