Artemis Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 http://www.albedo100.co.uk/product/horse_and_pets/hp_reflective_spray.html "Albedo100 Horse and Pets is a spray which reflects light when shone on. The spray gives a fine surface that is light- reflective in the dark. The spray is easily washed off with water, soap or shampoo and does not affect the fur." Ehm, ja... Tror ikke jeg legger inn en bestilling med det første. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Sånt man skulle brukt på elgene. Men ellers syns jeg refleksdekken og bånd funker like greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Lurt på turer i skog og fjell der man ikke ønsker å ha på hunden ting den kan henge seg fast i da Og på hester som går fritt på sommerbeite. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Ja men man trenger jo ikke refleks om sommeren da! Fnis Og i skog og fjell er det vel ikke så mye trafikk. Neida, skal slutte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 åååh,du er så et halvt år sent ute da bones -> http://hundesonen.no/forum/topic/70888-refleks-spray-til-hund/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Skeptisk. Men jeg har sett sånn til klær, og det har jeg lyst på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Ja men man trenger jo ikke refleks om sommeren da! Fnis Og i skog og fjell er det vel ikke så mye trafikk. Neida, skal slutte. Om sensommeren/tidlig høst er det jo mørkt om natten. Har lagt merke til at hestene liker å stå ute på veien (kuer og forsåvidt), så da kan det jo være praktisk tenker jeg da Er nettopp i skogen og fjellet det går kuer og hester om sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Det brukes på reinsdyr også http://www.nrk.no/nordnytt/spraylakkerer-reinsdyr-1.11554356 Synes ikke det var noen dum i de med sånn spray. Det er sikkert smart på utekatter, men er det ufarlig å sleike det i seg? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2014 Vil ha! Selene til bikkjene syntes jo ikke og har ikke noe refleks i koblene :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Så refleksspray på Buddy dyrebutikken før jul. Tenker også at man kunne unngått flere ulykker hvis man sprayet elgene f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Jeg lurer på hvordan dere tenker å spraye elg jeg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Jeg lurer på hvordan dere tenker å spraye elg jeg Møter jo elg i skogen hele tiden, så kanskje jeg skal ha med meg en sånn stor sprøyteflaske og gi dem en dusj 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Møter jo elg i skogen hele tiden, så kanskje jeg skal ha med meg en sånn stor sprøyteflaske og gi dem en dusj Hadde vært utrolig praktisk! Men det gikk jo av i dusj/med vann? Så det vil jo bli borte i regnet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Brukes mye på hester tror jeg. Selger til både pels og klær på Hooks Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Superpraktisk på utekatter da! Sprayer man tlf.nr i tillegg slipper båndet som enten ikke løser ut slik at de blir hengede fast, eller båndet som løser ut av ingenting og katten alltid kommer hjem uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 21. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2014 Står det noe om at det selv er helt trygt ved inntak, da? Hvis ikke bør det ikke brukes på dyr, hvertfall ikke katter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts