Mari Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Da er det bestemt at Putle flytter tilbake til oppdretter. VI er veldig lei oss, men jeg tror det er det rette å gjøre. I den forbindelse må hun komme seg fra Trondheim til Stavanger. Oppdretter har ikke mulighet til å komme å hente henne før helgen 9. mars. Er det noen som skal den veien før den tid, enten med bil eller fly, som kan ta henne med seg? Hjelper selvsagt til med utgifter til bensin eller hva det måtte være. Send meg pm om du kan hjelpe. Siter
simira Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 *klem* Skal sjekke med en kompis som er der iblant. Siter
Aslan Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Svigers flyr fra Trondheim til Bergen eller Haugesund 2 mars, men da må hun jo fraktes derfra til Stavanger. Siter
LØJ Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Kan dessverre ikke hjelpe, men kan gi deg en klem Siter
Lola Pagola Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Så utrolig synd at det ikke fungerte for dere Siter
Justisia Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 SKal sjekke med en bekjent av meg som kjører langtransport. Siter
Marthe Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Svigers flyr fra Trondheim til Bergen eller Haugesund 2 mars, men da må hun jo fraktes derfra til Stavanger. Hvis det er aktuelt at hun sitter på med de til Haugesund, så kan det være at jeg kan hjelpe til med transport til Stavanger Siter
simira Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Ingen positive tilbakemeldinger her dessverre. Siter
Wachita Skrevet 17. Februar 2014 Rapporter Skrevet 17. Februar 2014 Hvis noen får henne ned til bergen 2 mars, så kan jeg kanskje høre om hun kan være her til oppdretter kan hente henne? Det avhenger selvfølgelig av at hun går sammen med katter. Ellers er jeg hjemme alle dagene frem til 9 mars. Siter
Recommended Posts