Odin10 Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Hei! På tide med en liten presentasjon. Jeg heter Anne og er ei dyreglad jente på 21 år. Jobber i dyrebutikk og stortrives på jobb. Har hatt hund de siste tre årene, kan ikke tenkte meg et liv uten. Odin er en chihuahua med et meget sjarmerende overbitt, så er ikke utstillingsinteressert med andre ord Hadde en negativ opplevelse med en hund som slet seg løs i høst, og har slitt med passering av andre hunder siden. Vi har vært i kontakt med instruktør, og ser virkelig lyset i enden av tunellen nå. Ellers er han selvsagt verdens fineste OG flinkeste hund... neida Driver ikke med noen hundesport, men syns lydighet er gøy. Hunden i mitt liv: 4 Siter
Symra&Pippin Skrevet 11. Februar 2014 Rapporter Skrevet 11. Februar 2014 Hei på dere, velkommen hit! Siter
bikkjene Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Hei Velkommen hit Søt hund Siter
Odin10 Skrevet 13. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Anne, fra karmøy? (: Hei, Maria Siter
tm100020 Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Skrevet 13. Februar 2014 Hei og velkommen til deg og Odin Utrolig søt chi, med kult navn! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts