Dicte Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Leste at utvikleren av Flappy Bird vurderer å fjerne spillet fra appstore, fordi han får så mye hate mails.. Må være et skikkelig irriterende spill. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Jeg skal ærlig innrømme at jeg håper han fjerner det. Det er rett og slett et forferdelig vanedannende spill! Jeg klarer faktisk ikke stoppe, selv om det går på helsa løs, siden jeg blir så forbanna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Jeg greide 4!!!! Ingen fare for at det blir vane her *knurr* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 JEG HATER DET.... Rekorden er 2 btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 http://www.pressfire.no/nyheter/Mobil/8062/Storsuksessen-Flappy-Bird-blir-slettet-i-dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Neeeeeeeeei Men jeg kom meg forbi 100 om ikke annet! 106 *spille som en gal til det er borte* Edit: Eller huh, ser ut som det er fjernet. Men jeg har det fremdeles. Så da var det jo ikke noe stress kanskje?! trodde det ble fjernet fra pad'en hvis det ble fjernet fra appstore også jeg, men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 http://www.pressfire.no/nyheter/Mobil/8062/Storsuksessen-Flappy-Bird-blir-slettet-i-dag NOOOO!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Såppas ja! love PewDiePie <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Jeg har det enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Hahaha! Det beste er på slutten da! "I hate that game..." Edit: Ja jeg har det også enda! Og har fått 106 to ganger nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Hahaha! Det beste er på slutten da! "I hate that game..." Edit: Ja jeg har det også enda! Og har fått 106 to ganger nå *rekke finger smiley* 17... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 *rekke finger smiley* 17... Men jeg vil heller ha 17 og få det to ganger på rad altså... Det var ekstremt bittert å få 106 to ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Men jeg vil heller ha 17 og få det to ganger på rad altså... Det var ekstremt bittert å få 106 to ganger Hahah, ser den! Eeegentlig sånn jeg føler det med å komme til 15, 16 og 17 nå. Bare "nooooo-ooooo-OOOOOO!!!!" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Hahah, ser den! Eeegentlig sånn jeg føler det med å komme til 15, 16 og 17 nå. Bare "nooooo-ooooo-OOOOOO!!" Ja xD haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Ja xD haha! Tror forøvrig gjennomsnittet mitt er ca 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Det blir jo ikke sletta fra mobilene deres. Dere bare kan ikke laste det ned i appstore mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Gjennomsnittet mitt er vel rundt 20-30 åååh, trodde det ble sletta jeg xD Men så kjektdumt da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Det blir jo ikke sletta fra mobilene deres. Dere bare kan ikke laste det ned i appstore mer. Lifesaver! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 1! Etter ørten forsøk i går. Og jeg var så fornøyd, helt til jeg kom inn hit nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongenavtys Skrevet 10. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2014 Fikk 43 på ipaden (mye lettere enn på mobil) og er STORfornøyd med det, for å si det sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts