SandyEyeCandy Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Ja, jeg meldte på her også likegodt, jeg. Naken vil hun være. Men men. Vi får se om vi drar, eller rettere sagt: OM vi får dratt. Jeg kan som kjent fortsatt ikke kjøre bil. Hvem andre skal? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Tindra skal sette potene sine i ringen igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Vurderer sterkt etter dommerendringen i Bø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Skjer ikke, det skal brukes samme gulv som i fjor.. Synd, for jeg kunne gjerne tenkt meg å stille for dommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Jeg har meldt på Nora i junior og Jäger i champion. Reiser med Toril nedover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Er det i sørlandshallen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Er en østerriker som dømmer shiba. Jeg aner ingenting om noen dommere, så dette er uansett hipp som happ for oss. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Skjer ikke, det skal brukes samme gulv som i fjor.. Synd, for jeg kunne gjerne tenkt meg å stille for dommeren. Kan ikke huske at det var noe galt med gulvet da vi var der i fjor? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2014 Kan ikke huske at det var noe galt med gulvet da vi var der i fjor? Dany løp som en racer mus der i fjor. Ikke noe galt med det gulvet der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Vi sklei litt rundt husker jeg, men ikke sånn veldig mye så jeg hadde droppa å stille der hvis jeg ville Men jeg vil ikke da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Hmmm. Oliver, Simi og Arya tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Er det i sørlandshallen? Ja. Dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2014 Kan ikke huske at det var noe galt med gulvet da vi var der i fjor? Nåja, hos oss gikk flere hunder som om de hadde driti på seg, handlerne også. Min hund skled og ble halt i første sving. Har mailet NKK, og det blir akkurat samme gulv i år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 vi merket ingenting galt med gulvet Freja kommer og skal i unghund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Jeg merket heller ikke noe galt med gulvet, og vi hadde ikke spes. stor ring. Schäferne var før oss, og de klarte da også å komme seg uskadde rundt ringen såvidt jeg kunne se. Vi kommer i år også, vi. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Har meldt på et par gårdshunder, og en liten pels. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Jeg fikk beskjed av dommer da vi kom inn i ringen i fjor, å løpe rolig og forsiktig pga glatt gulv, Men gikk helt fint for vår del, er meldt på i år også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 13. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2014 Ops da skal visst Arla også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Hvor finner man ut av hvilke raser som stilles ut de forskjellige dagene? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Hvor finner man ut av hvilke raser som stilles ut de forskjellige dagene? Sent from my iPhone using Tapatalk Det står i dommerannonsen, som ligger på nett og sto i Hundesport. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 9! L.Collies, og Oliver har slippet all pelsen sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Jeg lurer på hvorfor jeg har skrevet i syvende sansen min at jeg skal stille på lørdag, og har "booket" overnatting fra fredag - når gruppe 2 bedømmes på søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Jeg meldte ikke på, men er bare 3 wheatens påmeldt, hva skjeeer??? :s Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Fant dommeroversikten, men pleier det ikke komme en oversikt over tidspunkter og hvilken ring de forskjellige rasene skal stilles i? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 8 kooikere har aldri stilt for så mange før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts