jaktlykke Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Er det muligens noen soniser som kunne være stand-in dersom jeg skulle trenge en ekstra handler i morgen? Vi holder til i ring 6 med oppmøte kl 12. Siter
Gjest Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Har du plass til meg og Ida opp lørdag? Vi tar buss om ikke, men hadde vært litt enklere :) Eller du er gjerne syk? Sent from my iPhone using Tapatalk Ja, det skal nok gå bra Er nok syk, men det driter jeg i Kjører herfra litt over 8 tror jeg Edit: Kan Ida sitte på fanget ditt (eller helst på gulvet)? Siter
Ane Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Ja, det skal nok gå bra Er nok syk, men det driter jeg i Kjører herfra litt over 8 tror jeg Edit: Kan Ida sitte på fanget ditt (eller helst på gulvet)? :D Ida sitter fint på gulv hun mellom beina mine. Gir deg en lyd på messenger før jeg legger meg! Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Meg Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 svensk dommer på SH, så det skulle ikke være så ille dommer det. men ingen påmeldte? .. jeg kjenner ingen som skal Siter
mokken Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Er det muligens noen soniser som kunne være stand-in dersom jeg skulle trenge en ekstra handler i morgen? Vi holder til i ring 6 med oppmøte kl 12. Jeg er mest sansynlig ferdig til det, og i såfall kan jeg hjelpe til. Men jeg har ingen erfaring med rasen da 1 Siter
Benedicte Skrevet 4. April 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 4. April 2014 Er det muligens noen soniser som kunne være stand-in dersom jeg skulle trenge en ekstra handler i morgen? Vi holder til i ring 6 med oppmøte kl 12. Om du ikke får ordnet noe så kan jeg være stand-in Stiller vorstehhund i samme ring rett etter dere (og aussie like før ) 1 Siter
jaktlykke Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Jeg er mest sansynlig ferdig til det, og i såfall kan jeg hjelpe til. Men jeg har ingen erfaring med rasen da Om du ikke får ordnet noe så kan jeg være stand-in Stiller vorstehhund i samme ring rett etter dere (og aussie like før ) Tusen takk jenter - dere er bare toppen!!!! Skulle begge guttene mot formodning gå videre (Storm ser ut som en nakenhund for tiden....) så er det Storm jeg trenger handlerhjelp til. Han løper kjempefint og står sånn passe men er en enkel gutt å forholde seg til 1 Siter
Mollymor Skrevet 4. April 2014 Rapporter Skrevet 4. April 2014 Reiser i natt med to Bostons. Meldt på tre men stiller bare to. :-/ 16 påmeldte i rasen, omtrent som forventet. Siter
Snoffe Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 http://www.ba.no/nyheter/article7276917.ece Siter
Mumle Mu Skrevet 5. April 2014 Rapporter Skrevet 5. April 2014 Noen med katalog som gidder fortelle meg hvem zoiene er? Siter
Recommended Posts