SandyEyeCandy Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Rent valpeshow Så teit at de ikke avvikler grupper med en gang, av hensyn til valpene. Jeg har som sagt vært veldig heldig og nesten bare opplevd det, faktisk, men innser at tidene nok har forandra seg. Siter
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Da stiller vi med/mot Yoshi på lørdag og alene på søndag. Også gleder jeg meg til å møte Kaja i gruppa! Selvom jeg tror babyen Pelle har liten sjanse mot en nydelig KV som Ymse. 1 Siter
Kaja Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Da stiller vi med/mot Yoshi på lørdag og alene på søndag. Også gleder jeg meg til å møte Kaja i gruppa! Selvom jeg tror babyen Pelle har liten sjanse mot en nydelig KV som Ymse. Døh, ymse står som en potetsekk og er veeldig tennåring:p men takk Hvem.er Pelle? Siter
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Døh, ymse står som en potetsekk og er veeldig tennåring:p men takk Hvem.er Pelle? Arvtageren til Iver, mors nye skatt: Siter
Kaja Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Aaaa gledet meg til å moose <3 fra hvor? Siter
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Aaaa gledet meg til å moose <3 fra hvor? Finnhættas, har litt info om ham på nettsiden min (teamtetris.com). 1 Siter
Red Merle Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Da stiller vi med/mot Yoshi på lørdag og alene på søndag. Også gleder jeg meg til å møte Kaja i gruppa! Selvom jeg tror babyen Pelle har liten sjanse mot en nydelig KV som Ymse. Får håpe dere kommer i gruppa på søndag da hihi For vi skal jo gå mot Ymse på lørdagen så dere får nesten ta søndagen alså Neida, vi tar hele greia som trening, Yoshi har ører som en fox-terrier nå , så null forhåpning noen plassering noen steder 1 Siter
AnnChristin Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Hvis vi står pent og stille i heletatt er jeg fornøyd! Siter
Kaja Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Får håpe dere kommer i gruppa på søndag da hihi For vi skal jo gå mot Ymse på lørdagen så dere får nesten ta søndagen alså Neida, vi tar hele greia som trening, Yoshi har ører som en fox-terrier nå , så null forhåpning noen plassering noen steder Jeg liker at dere ser på Ymse som en konkurent! Jeg kan garantere at han ikke er det hahaaha:p hva i gr 7 stiller du? Siter
Teserere Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Pm for rally har kommet, jeg er nesten sist 1 Siter
Red Merle Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Jeg liker at dere ser på Ymse som en konkurent! Jeg kan garantere at han ikke er det hahaaha:p hva i gr 7 stiller du? Nei jeg ment bis valp Ikke big , min feil Siter
Kaja Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Nei jeg ment bis valp Ikke big , min feil Dit har jeg liten tro på at vi kommer Siter
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Dit har jeg liten tro på at vi kommer Skal bare slå en Pelle og en vizsla Siter
Kaja Skrevet 20. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Skal bare slå en Pelle og en vizsla Nettopp:p 1 Siter
Red Merle Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Dit har jeg liten tro på at vi kommer Aldri si aldri Ymse er da flott, værre med fox-terrier Yoshi 1 Siter
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Aldri si aldri Ymse er da flott, værre med fox-terrier Yoshi Må jo si at det ikke kan være annet enn bra med tunge ører så ung som han er. Tetris har på sin side kun en testikkel nede 1 Siter
Red Merle Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Må jo si at det ikke kan være annet enn bra med tunge ører så ung som han er. Tetris har på sin side kun en testikkel nede Ja de reiser nok gradvis disse ørene, så jeg stresser ikke så voldsomt med det, jeg gidder ikke tape de eller noe slikt. De blir som de blir tenker jeg Han blir 18 uker nå til lørdagen :-P Så det er lenge til han er ferdig utvokst. Testikkelene ja, haha, de flyr jo opp og ned tror jeg, pleier ikke å tafse så mye på de egentlig Det får bli dommerens jobb. Siter
SiriEveline Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Det er ihvertfall mye større problem med lette ører virker det som. Siter
Red Merle Skrevet 20. Februar 2014 Rapporter Skrevet 20. Februar 2014 Det er ihvertfall mye større problem med lette ører virker det som. Ja, jeg synes også det ser slik ut. Men det blir jo en annen diskusjon. Vi gleder oss uansett masse til Lørdag 8 mars !!! 2 Siter
Kiyomi Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Vi gleder oss veldig, veldig til i morgen! 1 Siter
Monica123 Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Skrevet 7. Mars 2014 Hund vasket og blåst tørr så nå er vi klare for i morgen trur jeg 2 Siter
SiriEveline Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Skrevet 8. Mars 2014 Up and jump! Da er det bare å gjøre seg klar 2 Siter
Kiyomi Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Skrevet 8. Mars 2014 Jeg tar med kamera Kanskje det dukker opp noen fine bilder av meg og Zoko etter hvert da? Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Siter
Recommended Posts