Kaja Skrevet 5. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 RL/AG/LP var i en hall, men delt med skillevegg, valpeshowet var i den delen med glatt gulv... Tror jeg :-P Stemmer! Valpene var "alene" Siter
Red Merle Skrevet 5. Februar 2014 Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Når går påmeldinga ut? Må jo nesten melde på korthåren om jeg får tak i noen form for transport. LP comeback med Jatzy kanskje? Har ikke trent noe da haha.. 1 Siter
Kaja Skrevet 5. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2014 Når går påmeldinga ut? Må jo nesten melde på korthåren om jeg får tak i noen form for transport. LP comeback med Jatzy kanskje? Har ikke trent noe da haha.. 9 ffeb Siter
SiriEveline Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Når går påmeldinga ut? Må jo nesten melde på korthåren om jeg får tak i noen form for transport. LP comeback med Jatzy kanskje? Har ikke trent noe da haha.. Ja! Morro å stille mot litt konkurranse 1 Siter
Monica123 Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Ja! Morro å stille mot litt konkurranse Har du meldt på Siri? Siter
SiriEveline Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Har du meldt på Siri? Nope, men skal gjøre det idag Siter
Monica123 Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Kult da ses vi Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter
Red Merle Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Ja! Morro å stille mot litt konkurranse Ja det er alltid gøy, man må jo ha noen å sammenlikne med osv. Også hadde det vært hyggelig å bli bedre kjent med andre som har korthårs collie. Sjekker ut transport muligheter i dag jeg 1 Siter
Kaja Skrevet 6. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Mange soniser er bra. Fuglehunden her kan ikke stå for fem øre! 2 Siter
MollyC Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Valpeshowet begynte etter at RL var ferdig i fjor (i samme hall). Siter
Siri Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Jeg hadde tenkt å melde på lille frøken fryd, men når jeg melder på via NKK så skal de ha reg.nr på FORELDRENE? Voffor det? Jeg får liksom ikke meldt på uten de numrene, skjønner jeg... vel - jeg kan jo fake noen nummer kanskje . Tenkte dette skulle være Sofis debut i utstillingsringen 1 Siter
Kaja Skrevet 6. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Jeg hadde tenkt å melde på lille frøken fryd, men når jeg melder på via NKK så skal de ha reg.nr på FORELDRENE? Voffor det? Jeg får liksom ikke meldt på uten de numrene, skjønner jeg... vel - jeg kan jo fake noen nummer kanskje . Tenkte dette skulle være Sofis debut i utstillingsringen Må ikke være norske reg nr:) meld på! Vil hilse på Sofi<3 Siter
Monica123 Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Hurra for mange soniser man kan heie på Har meldt på Ace i dag @Siri Håper du får meldt på for jeg vil så gjerne hilse på Sofi 1 Siter
Anette Skrevet 6. Februar 2014 Rapporter Skrevet 6. Februar 2014 Jeg hadde tenkt å melde på lille frøken fryd, men når jeg melder på via NKK så skal de ha reg.nr på FORELDRENE? Voffor det? Jeg får liksom ikke meldt på uten de numrene, skjønner jeg... vel - jeg kan jo fake noen nummer kanskje . Tenkte dette skulle være Sofis debut i utstillingsringen skrev 00000 på pi sine jeg på alle utstillingene jeg meldte hun på som ureg. Også riktig navn på foreldre. Var aldri noe spm 2 Siter
Guest LXT Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Jeg hadde tenkt å melde på lille frøken fryd, men når jeg melder på via NKK så skal de ha reg.nr på FORELDRENE? Voffor det? Jeg får liksom ikke meldt på uten de numrene, skjønner jeg... vel - jeg kan jo fake noen nummer kanskje . Tenkte dette skulle være Sofis debut i utstillingsringen Ja du må komme! Jeg må hilse på Sofi! Siter
Siri Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Må ikke være norske reg nr:) meld på! Vil hilse på Sofi<3 Nei, men jeg har IKKE noe reg.nr på foreldrene @Siri Håper du får meldt på for jeg vil så gjerne hilse på Sofi :D skrev 00000 på pi sine jeg på alle utstillingene jeg meldte hun på som ureg. Også riktig navn på foreldre. Var aldri noe spm Ahhhhhh... smart . Ja du må komme! Jeg må hilse på Sofi! :D Tester AnetteHs vri og melder på . 1 Siter
Monica123 Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Nei, men jeg har IKKE noe reg.nr på foreldrene :D Ahhhhhh... smart . :D Tester AnetteHs vri og melder på . Weeeeee 1 Siter
Zera Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Jeg skal gå LP klasse 1 på lørdagen hadde jeg tenkt 1 Siter
Siri Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Weeeeee Shooot.... jeg er et nek . Lille frøken fryd er jo ikke gammel nok til å delta på valpeshow før etter 1. april, hun... jeg har aldri påberopt meg å være god til å regne.. . 2 Siter
Kaja Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Shooot.... jeg er et nek . Lille frøken fryd er jo ikke gammel nok til å delta på valpeshow før etter 1. april, hun... jeg har aldri påberopt meg å være god til å regne.. . Æsj! Det var dumt:( Siter
Siri Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Æsj! Det var dumt:( Og aldri så lite amatørmessig :lol: Men vi skal vel få kommet oss på valpeshow etterhvert når kreket har blitt gammelt nok Siter
Kaja Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Og aldri så lite amatørmessig :lol: Men vi skal vel få kommet oss på valpeshow etterhvert når kreket har blitt gammelt nok Du er ikke den første Siter
Kaja Skrevet 7. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Hmm ymse har en litt utovervridd pote og en rett, jaja:p 1 Siter
AnnChristin Skrevet 7. Februar 2014 Rapporter Skrevet 7. Februar 2014 Det går fra dato ikke sant? Knøttet er jo født 20 juni... Siter
Recommended Posts