Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg vet det er en del her inne med Kelpie, men er det noen her inne som kan tenke seg en tur/trening/møte så jeg kan se litt hvordan de er? Har bare møtt noen få, så det hadde vært fint å få møte noen til (gjerne noen som driver med LP/AG :whistle: ).

Er fortsatt skikkelig usikker på om det skal bli Schäfer, Kelpie eller Mudi, men Kelpien har klatret mer og mer inn i hodet mitt de siste ukene :ahappy:

RED: I Oslo :P

Skrevet

Oslo. Tipper det blir en og annen å se på Drammen hundefestival jeg. Tilogmed en sonis eller to kanskje?

Evt. utstilling på Hellerudsletta neste helg?

• Like 1
Skrevet

Tror ikke det er så mange som skal stille til hellerudsletta.. tror jeg da :)

Min tispe kommer ikke før april så jeg er ikke til så mye hjelp før det :)

Ellers minner jeg om rasespesial 24 mai på Brårud like utenfor Oslo!

• Like 2
Skrevet

Hvor i landet? :-P

Det er det jo lurt å si noe om! :P Oslo!

Oslo. Tipper det blir en og annen å se på Drammen hundefestival jeg. Tilogmed en sonis eller to kanskje?

Evt. utstilling på Hellerudsletta neste helg?

Skal nok få kommet meg til Drammen ja :) og neste helg har jeg ingenting! :D Skal jammen meg prøve å komme meg dit også :)

Tror ikke det er så mange som skal stille til hellerudsletta.. tror jeg da :)

Min tispe kommer ikke før april så jeg er ikke til så mye hjelp før det :)

Ellers minner jeg om rasespesial 24 mai på Brårud like utenfor Oslo!

Dit skal jeg klare å komme meg! Takk! :D
Skrevet

Jeg skal på Exporama 8.2. Skal ikke stille kelpien men skal stille sheltievalp. Da er kelpien med ihvertfall. Husk susp og pass på nesetippen! *fnis*

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg vet det er en del her inne med Kelpie, men er det noen her inne som kan tenke seg en tur/trening/møte så jeg kan se litt hvordan de er? Har bare møtt noen få, så det hadde vært fint å få møte noen til (gjerne noen som driver med LP/AG :whistle: ).

Er fortsatt skikkelig usikker på om det skal bli Schäfer, Kelpie eller Mudi, men Kelpien har klatret mer og mer inn i hodet mitt de siste ukene :ahappy:

RED: I Oslo :P

Har du fått møtt noe særlig med kelpier ennå? :) Vi kan godt avtale et møte etter hvert, tenker uansett å få trent litt lydighet i en Oslopark i nærmeste framtid.

Skrevet

Neeei, har egentlig ikke møtt noen flere enda. Skulle egentlig på Exporama for å hilse på bla. Nymeria, men jeg rakk ikke likevel :( Så jeg er veldig interessert i et møte en gang! :D Bare å si ifra, så kan vi ta en treningskveld. Er også ganske fleksibel på møtested :)

Skrevet

Neeei, har egentlig ikke møtt noen flere enda. Skulle egentlig på Exporama for å hilse på bla. Nymeria, men jeg rakk ikke likevel :( Så jeg er veldig interessert i et møte en gang! :D Bare å si ifra, så kan vi ta en treningskveld. Er også ganske fleksibel på møtested :)

Den er god. :) Får se når jeg får tid til det, men skal si fra!

• Like 1
Skrevet

Har du fått møtt noe særlig med kelpier ennå? :) Vi kan godt avtale et møte etter hvert, tenker uansett å få trent litt lydighet i en Oslopark i nærmeste framtid.

I en helg isåfall? :puppeh:

Skrevet

Jeg kan sikkert også slenge meg på der, om det passer. :)
  • Like 1
Skrevet

Helg om 3 uker stemmer jeg for da, kan ikke imorgen. Kanskje det er litt mer vårlig da også :)

Jeg kan heller ikke i morgen, så da får det bli om tre uker. :) 15/03, ikke sant?

Skrevet

Jeg kan heller ikke i morgen, så da får det bli om tre uker. :) 15/03, ikke sant?

antageligvis har ikke lani kommet den dagen så jeg får bli med på et annet treff ;)