Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Jeg sto opp sånn i ti-tiden og startet dagen med en runde på nettet og sunn frokost. Så var det avgårde på årsmøte i japanerklubben, avd. vest. Dagens første kaffe! Møtet varte en time også var det middag etterpå. Jeg fikk ikke tatt flere bilder der, så neste bilde er fra da jeg kom hjem - rett ut på tur med gutten. Samboer hadde tatt ham på hovedtur siden jeg var på møte, så han hadde allerede vært ute i 2,5 timer. Men han sa ikke nei til en time til i skogen. Bonusbilde - man finner mye rart i skogen... Etter jeg kom hjem så var det tid for å slappe litt av, og se til FP-hundene mine... Deretter var det litt jobbing. Min første jobb som sekretær i styret - skrive referat fra dagens møte. Sitter fortsatt foran skjermen, nå ser jeg ferdig en "Let's Play"-serie av horror-spillet "Amnesia: Dark Descent". Når man er for pingle til å spille slikt selv, så er det gøy å se på når andre blir skremt halv ti hjel. En rolig kveld med masse tid foran skjermen. Nå har jeg flyttet meg fra laptopen til sofaen - samboer og jeg ser første episode av "American Horror Show". Etter det går samboer og legger seg, og jeg setter meg ned for å spille litt. Siden jeg føler det har vært mer enn nok bilder av skjermer i denne EFITen, så tar jeg heller bilde av Ozu som nå har kommet seg etter masse tur tidligere på dagen, og vil ha oppmerksomhet. Rundt elleve går vi siste tissetur for kvelden. Og må si jeg er glad Ozu fikk ekstra mye tur i dag, for nå har det frosset på her. Veien er speilblank av underkjølt regn, og jeg bruker mer tid og energi på å holde meg på beina enn å faktisk komme meg fremover. Falt gjorde jeg også. (Og, ja, den demoniske skyggereven på bildet er min. ). Sånn, det var siste bildet. Tror ikke jeg har hatt en EFIT med så mange bilder av skjerm før. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Virket som en herlig og rolig lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Ingen snø jo 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Virket som en herlig og rolig lørdag Ja, det var det. Ingen snø jo Vil heller ha snø enn speilglatte fortau. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så fin Ozu var på turen, med vinden i pelsen og hele pakka :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så fin Ozu var på turen, med vinden i pelsen og hele pakka :) Tusen takk! Synes jo han vokser til å bli en pen gutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så ut som en flott dag, iaf for den med pels Du, er den "American Horror Story" serien veldig skummel? Jeg har lenge vært kjempe glad i skrekk men etter at jeg flyttet ut i det lille huset i skogen tør jeg ikke se alt slikt lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Så ut som en flott dag, iaf for den med pels Du, er den "American Horror Story" serien veldig skummel? Jeg har lenge vært kjempe glad i skrekk men etter at jeg flyttet ut i det lille huset i skogen tør jeg ikke se alt slikt lengre Ja, var en ganske herlig dag for både to- og firbeinte. Har sett to episoder nå, og jeg synes den er skummel. Nå er jeg veldig lettskremt, da, men jeg synes den er akkurat passe skummel for meg. Veldig interessant historie også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Grattis med nytt verv Fine fine Ozu, så fint han alltid smiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2014 Grattis med nytt verv Fine fine Ozu, så fint han alltid smiler Takk og takk. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts