MarieR Skrevet 1. Februar 2014 Rapporter Skrevet 1. Februar 2014 Flotte bilder! Hver gang jeg ser bilder fra slike ting, får jeg lyst til å begynne med hundekjøring. Har prøvd det en eneste gang, men det ga virkelig mersmak, og jeg har ingen problem med å forstå hvorfor folk driver med det for det er utrolig gøy, og en fantastisk måte å oppleve naturen på Siter
ToneS Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Flotte bilder! Takk for at du deler Siter
pippin Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Takktakk Bilder av muttespann kommer Heidi! Litt mer fra starten til F600 og Junior start og mål, samt litt fra Tynset, hvor jeg sitter akkurat nå for å vente på F600 Først Junior start - tøffinger! 3.plass i NM for junior - 15 år gammel! Jeg har fortsatt ikke kommet over han her... Oppstalling for F400 F400 start *dele opp* 5 Siter
pippin Skrevet 2. Februar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 F600 start Nina Skramstad Sigrid Ekran Mer Nina MUTTESPANNET HEIDI! Han er her på Tynset nå faktisk hehe.. Fra Tynset idag 9 Siter
Chako Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 Igjen, fantastiske bilder! Jeg skjønner ikke at du får til, spesielt ikke når belysningen er crappy i skumring og mørket. Imponerende! 1 Siter
Heidihj Skrevet 2. Februar 2014 Rapporter Skrevet 2. Februar 2014 DER JA! Fine muttene og alle de andre voffsene Flotte bilder igjen Hanne! Skulle gjerne ha vært der jeg og. Får ta det igjen senere 1 Siter
SuperMarvin Skrevet 3. Februar 2014 Rapporter Skrevet 3. Februar 2014 nydelige bilder! du er flink Siter
LØJ Skrevet 14. Februar 2014 Rapporter Skrevet 14. Februar 2014 Fantastiske bilder! Får skikkelig lyst til å stikke opp neste gang for å oppleve dette live Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 15. Februar 2014 Rapporter Skrevet 15. Februar 2014 Mye bra bilder ja. Bra vinner også: http://www.youtube.com/watch?v=xmR5lqdimx8 Det går visst ikke an å sette inn film i innlegg lenger, men det er intervju med Robert og goprofilm fra spannet hans. Helt rått Kommer nok til å følge med på Iditarod, blir spennende det virker jo som han har ett vanvittig bra spann nå. heia Robert. Siter
Recommended Posts