Gå til innhold
Hundesonen.no

Navneforslag til pusi


Poter
 Share

Recommended Posts

Jeg skal bli tante til denne skjønne pusejenta:

718C53B0-142B-431C-B7DF-86F1C7F9FEE9_zps

Tante er så heldig at hun får komme med navneforslag, så da tenkte jeg hente inn forslag fra dere. Hun er ei sibirkatt og kommer fra et F-kull, men hun trenger ikke hete noe på F. Hennes kommende eiere har lyst at hun skal hete noe som ligner på gaupe, men det et ikke noe must. De er åpne for forslag. Fyr løs :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forslag!

Navn de selv har tenkt på er Lehoia, Leijona, Siriha, Sera eller Nubes som er løve og sky på ulike språk. Og Shifu etter treneren i Kong Fu Panda.

Kennelnavnet hennes er forresten Senjaperlens F... Oppdretterne kaller henne bare for "Oslofrøkna" fordi hun skal reise sørover :P

PS. Kan forresten legge til at den ene av hennes kommende eiere er veldig glad i Disney filmer, så kanskje det er noen gode navn derfra?

Her er et nytt bilde av henne:

1610110_10201325543807807_1036881582_n.j

Endret av Poter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare i løvenes konge har man jo et stort utvalg navn! og det er der mine absolutte favorittnavn fra disney kommer fra:
Shenzi (Vofsefrøkna vår er oppkalt etter henne, bare at vi skriver det Shensi)
Nuka (Har selv pusefrøken som heter det)
Vitani (har brukt dette også vi, ilderfrøkna vår heter det)
Sarabi
Sarafina
Nala
Kiara
Zira


Men senjaperlen ja! Vår Silvana er fra deres a-kull :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare i løvenes konge har man jo et stort utvalg navn! og det er der mine absolutte favorittnavn fra disney kommer fra:

Shenzi (Vofsefrøkna vår er oppkalt etter henne, bare at vi skriver det Shensi)

Nuka (Har selv pusefrøken som heter det)

Vitani (har brukt dette også vi, ilderfrøkna vår heter det)

Sarabi

Sarafina

Nala

Kiara

Zira

Men senjaperlen ja! Vår Silvana er fra deres a-kull :)

Så artig at du også har katt derfra. Er du fornøyd?

Lillepus er nå kommet til eierne. Hun tok den lange reisen på strak pote og er både tøff og kosete. Jeg synes hun ser ut som en nordnorsk Disney prinsesse :lol:

Hvem er det som heter Shenzi i Løvenes Konge? Den filmen er forresten favoritten til søsteren min, så navn derfra faller absolutt i smak. Jeg synes Nala er et fint navn, men er veldig mange som heter det, så blir litt kjedelig... En av heksene i Det gyldne kompasset heter Sarafina. Ganske fint navn, egentlig -fine Sara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig at du også har katt derfra. Er du fornøyd?

Lillepus er nå kommet til eierne. Hun tok den lange reisen på strak pote og er både tøff og kosete. Jeg synes hun ser ut som en nordnorsk Disney prinsesse :lol:

Hvem er det som heter Shenzi i Løvenes Konge? Den filmen er forresten favoritten til søsteren min, så navn derfra faller absolutt i smak. Jeg synes Nala er et fint navn, men er veldig mange som heter det, så blir litt kjedelig... En av heksene i Det gyldne kompasset heter Sarafina. Ganske fint navn, egentlig -fine Sara :)

Jepp veldig fornøyd med Silvana. Vi kjøpte henne ikke fra oppdrettet da, hun ble omplassert når hun var 4 mnd ca! Hun er en snill, tålmodig og god pus. Nervøs på fremmede og litt dårlig språk rundt de andre kattene. Men det er jo ikke oppdrettet sin feil da :)

Shenzi er hyena :D Ja jeg elsker også løvenes konge :wub: Enig i at Nala er litt for vanlig! Sarafina er nydelig! I løvenes konge er Sarafina mora til Nala :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...