mokken Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Onsdag kl 18 ish? Jeg må videre kl 19.20 da jeg skal hente M. Kjører forbi deg da Ingvild, om du ikke har bil Edit! Vinterferie ja... Da må jeg bare sjekke kalenderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Onsdag 18-ish er bra Har bil men takk for tilbudet Monica! Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Jeg kan når som helst etter kl 15 dersom 18 passer dårlig for folket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Onsdag 18-ish er veldig bra for oss Evnt 17:30, hvis det er bedre for @ ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 Vi vil veldig gjerne være med på trening! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 24. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2014 18 passer fint for meg @idastef men er fleksibel dersom det ikke passer for andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Hvor pleier folk å møtes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Hvor pleier folk å møtes? På grusbanen ved Lynghaug skole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Har en avtale i morgen og tenkte å dra på lp trening etter det. Er noen med på torsdag? Jeg er ledig etter klokken 13:30. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Vi kan på torsdag også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Jeg kan ikke på torsdag, men muligens fredag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Fredag kan kanskje gå her og. Men vi trenger masse trening, så vi er med på begge dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 På grusbanen ved Lynghaug skole Ok, takk! Da kommer gjerne vi også! Vi er veldiig gjrne med å trene andre dager også. Trenger nok av trening. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Vi har vært på Gulfjellet i formiddag hvor Lykke har forspist seg på sauebæsj... Står over treningen i dag siden hun er litt løs i magen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idastef Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Vi er to stykker som kommer for å se på dere/trene BAT/trene passering/gå tur/hang out 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Vi står over. Jeg har en kjempedårlig dag og burde ikke trene hund i humøret jeg er i + at høyrehånden min ikke fungerer. Skal vi møtes i morgen og/eller fredag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kåre Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 vi vil veldig gjerne være med å trene på fredag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Eg blir gjerne med ein dag og vandrer forbi medan de trener utstilling, dersom det er greit. Blir nok på rimelig lang avstand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2014 Jeg kan i morgen etter tre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Blir litt knapt med tid i dag for min del, men er det noen som kan lørdag formiddag? Eller søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrikke&Alba Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Vi er med i helgen hvis det blir noe av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Jeg drar til banen der mellom 16 og 17 i dag regner jeg med Med forbehold om at det droppes dersom været er helt elendig Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Noen som er med på utstillingstrening snart? fikk ikke vært med på noen av de treningene som dere har hatt og vi trenger litt trening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2014 Har noen veldig travle dager foran meg, så jeg kan ikke love noe, men kaskje jeg dukker opp om det avtales noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 23. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2014 *Dytte opp* Ingen som har lyst til å trenene litt kommende uke eller neste? Jeg trenger hvertfall hjelp når det gjelder håndtering. Zana har hatt øyeinfeksjon i det siste og synes nå det er litt ubehagelig å bli tatt på hodet, spesielt rundt øyene (pga. Øyedråpene, de har ikke vært så populære). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts