Gå til innhold
Hundesonen.no

Mobilabonnement fastpris?


Teserere
 Share

Recommended Posts

Guest bikkje1

Djuice Nonstop M, du får dekningen til Telenor, og Fri bruk av ringeminutter, sms og mms til vanlige fasttlf og mobiler i Norge + 1 GB data, til 199,-. :)

Signerer denne! I tillegg koster det "bare" 99 kr hvis du trenger 1 GB ekstra av og til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har OneCall og har vært fornøyd med dem i mange år. Med mitt forbruk har heller ingen andre slått dem på pris. 150 av alt, dobles for 49,50 om man trenger det. De har en 199,- for "alt" også, ala DJuice sin.

Det jeg gjør med jevne mellomrom er å sjekke spesifikasjonene med jevne mellomrom, og regner ut snittfobruk på 3 mnd og sjekker mot telepriser.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer denne! I tillegg koster det "bare" 99 kr hvis du trenger 1 GB ekstra av og til. :)

Men hvis du trenger det ofte, så er det rimeligere å gå over til nonstop L, da får man 5 GB for 299,-.

Jeg har L, fordi jeg har datatvilling i nettbrettet, så jeg kan surfe på nettbrettet når jeg ikke er hjemme, og da bruker jeg av den inkluderte datamengden i mobilabonnementet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Talkmore får du dekningen til telenor OG kundeservice. Hatt de en stund nå og det har vært helt upåklagelig. :D

Så nylig en pristest, tror det var 6 selskaper som delte 1. plassen med fastpris 199,-

Det betyr jo bare at man kan se på andre ting enn pris, som f.eks dekning og kundeservice. :)

Nettbruk selvfølgelig,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Onecall til 199, fri sms, ring og mms og 1 GB data. Jeg er kjempefornøyd. Mobilen er på 3G døgnet rundt, og er aldri i nærheten av å bruke opp datamengden. Men hvis du ringer spesialnumre osv, så kommer dette i tillegg. Men den høyeste regningen jeg har fått var på 250 kr, og da hadde jeg vært i London en helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...