buddy13 Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Bud har fått noen små sprekker i ene poten. Det er kaldt ute, og han er ikke akkurat noen herda utehund i slikt vintervær. Jeg befinner meg "i gokk", og har ikke mulighet for å kjøpe noe fancy potesalve med det første. Kan jeg smøre på litt spenol…? Eller skal jeg la være og smøre på noe som helst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Du kan bruke spenol, men ikke bruk det på potene før du skal ut :-) Det er vell vann i spenol, så da vil den fryse på potene ute. se om du finner en kuldekrem uten vann ;-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 vaselin er fint i nødtilfeller. bruk noe uten vann. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts