KatrineogGutane Skrevet 20. Januar 2014 Rapporter Skrevet 20. Januar 2014 (endret) Heisann! Eg har ein gledelig nyhende å fortelja. Lenge har eg ønska meg ein venn til min beste venn. .. Har lenge planlagt korleis vi skal ta vare på 2 flotte eksemplara av Dvergschnauzer. Om det er nokon som har tips til å ta best mulig vare på 2, så er dei hjertelig velkomne. Sidan eg er interessert i namn så har eg tenkt mykje på det. Hunden til mi venninne heiter Aaliayh Elektra som er mor til vår første DS gut Nico Akilles. Ein slags oppkalling hadde vore fint men ingen nødvendighet. Namnet vil eg ikkje ha meir enn 7 bokstavar. Namn som eg liker er f.eks: Aron Arian Caspar Casper Dennis Elias Felix Isak Jasper Kian Leon Linus Milio Milian Nico/Niko Oskar/Oscar Siko/Sico Storm Trym Timian Viktor/VictorVarm Helsing frå Katrine & Santo. NB! Har i dag mottatt melding frå oppdretter om at paringa ikkje gjekk bra. (21.01.14) Venter svar igjen på melding eg har sendt. Endret 21. Januar 2014 av Hjelleuren`s_Alex 1 Siter
Mud Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Skrevet 22. Januar 2014 så synd at parringen ikke gikk bra, men de skal vel kanskje ha flere parringer? Storm synes jeg var fint! 1 Siter
KatrineogGutane Skrevet 23. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Januar 2014 Ja men dei skal forsøke ved neste løpetid. Så neste forsøk blir rundt Juni/Juli. Ok takk. Siter
KatrineogGutane Skrevet 7. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 No har vi komme fram til at ei jenta er mest ønskelig, om det kommer ei jenta. Det blir ei nye paring i medio Juni. Kva syns dåke om disse namna på jentenamn lista; Ayla Arielle Aaliya Celia Dina Evita Frøya Kita Kira Luna Nova Selma Tanja Tita Tina Vita Har og nokre namn på hann namn lista: Charlie Eddie Imre Milo Milio Niko Riko Rino Siko Tony Theo Vetle Gir vidare beskjed når paring har funne sted og korleis det gjekk. Siter
Elisabeth00 Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Mange fine navn, håper det går i boks nå 1 Siter
Baskerville Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Luna, Nova og Frøya er kjempefine navn på tispe! Av navnene til hann likte jeg Imre og Milio. Krysser fingrene for at alt klaffer som dere ønsker! 1 Siter
mushi Skrevet 7. Mai 2014 Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Likte Ayla og Charlie! Håper alt går i boks denne runden 1 Siter
KatrineogGutane Skrevet 7. Mai 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2014 Det håper eg også. Inderlig! Takk for tilbakemeldingar. Siter
Recommended Posts