Kaja Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Ønsker å kjøpe halsbånd (gjerne brukt) i str 40 som gjerne er litt stillbart. Trenger ikke å være halvstrup men det foretrekkes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Kjøpte to slike av JeanetteH, som ble litt for store for myndehalser. Jeg har ikke målt det, og vet ikke størrelse, men om det skulle passe og du vil ha, kan du få billig. Jeg ga bort det ene til en bruker der hvor jeg jobber som har hund og trengte et halsbånd, så har ett igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Ja takk veldig gjerne! Om du får målt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Halsbåndet er omtrent 42 cm når strupen er helt ute. Ser på Non-Stop sine hjemmesider at det kommer i str. 40 og 45, så da regner jeg med at dette er str. 40. Send meg en PM, så kan jeg få ordnet å sende det i løpet av et par dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Ønsker fler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Jeg har to av disse, rimelig til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Hvor stor kan den bli? jeg syns 40 cm høres lite ut for en 7 mnd gammel vorsteh men det var det opppdretter sa:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Hvor stor kan den bli? jeg syns 40 cm høres lite ut for en 7 mnd gammel vorsteh men det var det opppdretter sa:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Hvor stor kan den bli? jeg syns 40 cm høres lite ut for en 7 mnd gammel vorsteh men det var det opppdretter sa:p Det blir 55 cm på det videste. Har også et helt nytt paracord halsbånd, i helstrup til salgs. Det også er 55 cm på sitt bredeste. Dette har Psycholynx her inne laget. Jeg tar 250 kr for det fordi det er helt nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Mener deter ca 40 - 45 jeg har brukt til mine vorsteh. Kan jo komme opp i 50 men tror ikke mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Tar gjerne det blå poter:) merkelig lijenta, syns det høres grådig lite ut:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Bra du spør. Måtte jo se å måle halsbandene og det største som er et halvstrup som jeg syntes var litt i det største laget siden dem har løpt mye løse ble målt til 53 cm. Jeg har hatt tispe på 62 høy og ca 30 kg. Og kroppen var ikke så feminin av seg. Et annet som jeg har brukt til henne var på 47 og det satt fint. Kommer ann på hvor mye han legger seg ut men ville ikke tro han ble alt for stor. Ser forresten at det jeg bruker nå er på 47. Hihi enten begynenr jeg å bli for gammel eller ?????. Ser at jeg har halsband på rundt 50 alle soom er brukt til alle tre vorsteh hundene. Så jeg ville hatt et i 40 et i 45 og et i 50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Synes 40 hørtes lite ut og. Kanskje han er en liten hann? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Kan jo si at han vorsteh jeg har er heller ikke stor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Han er jo bare 7 mnd ane:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Tar gjerne det blå poter:) merkelig lijenta, syns det høres grådig lite ut:p Ok Jeg tar 50 kr per stykk + porto. Send meg en PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts