SFX Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Utstillingsannonsen er klar. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Kan dere flytte utstillingen to dager fram i tid? Da kan lille blomst også være med... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Oh spennende! Jeg kommer med Ludvig begge dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Håper jeg kan! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Ja blir jo isåfall bare søndag. Får se ann formen til Twix, men Arya, Oliver (@JeanetteH om det ikke kræsjer?) Simi og Stella @Martine ?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Jeg må dit på søndag iallefall, ser jeg Med Nora og Fredrik, og evnt. Jäger? Får se an litt om det blir lørdag også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Kan dere flytte utstillingen to dager fram i tid? Da kan lille blomst også være med... Hvis du drøyer omregistreringen litt så kan de ikke sjekke alderen uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Hvis du drøyer omregistreringen litt så kan de ikke sjekke alderen uansett *Humtidum....*... . På den annen side - NKK øker omregistreringsprisene fra 1. mars (var det ikke det?).... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 *Humtidum....*... . På den annen side - NKK øker omregistreringsprisene fra 1. mars (var det ikke det?).... mai var det vel? jeg tok bilde på mobilen men det lagret seg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Ja blir jo isåfall bare søndag. Får se ann formen til Twix, men Arya, Oliver (@JeanetteH om det ikke kræsjer?) Simi og Stella @Martine ?) Har fri den helgen og stiller evt bare Arya om hun ikke har blitt champ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 mai var det vel? jeg tok bilde på mobilen men det lagret seg ikke Var det så lenge til? Hmmmmmmm..... *humtedumter litt mer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Var det så lenge til? Hmmmmmmm..... *humtedumter litt mer* jeg skal ile hjem og se på hundesport igjen,jeg tok nemlig bilde fordi vel altså,det berører jo meg også! jeg skulle sende det til Jeanette dumme mobilen lagret ikke! Nå blir jeg skuffet om det er mars 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 (endret) Står fra første Januar 2014 såvidt jeg kan se... Sorry,blar litt til og det står 1.Mai 2014 Endret 16. Januar 2014 av Toril 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Står fra første Januar 2014 såvidt jeg kan se... Sorry,blar litt til og det står 1.Mai 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Jeg kommer hit med Pi tipper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Hvis Foenix går tom, skal hun i hvert fall stille på søndagen, for den dommeren ga henne reservecert på en spesial i fjor. Men jeg kjenner jeg mye heller vil ha tre-fire uker gamle valper enn å løpe rundt i Letohallen den helga... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 @SFX Prøvde å melde han på disse to dagene, men den ligger ikke på NKK? Hvordan gjør jeg det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 @SFX Prøvde å melde han på disse to dagene, men den ligger ikke på NKK? Hvordan gjør jeg det da? Da venter du et par timer, så skal det være fikset ASAP, lover utstillingskomiteen. Det måtte oppdateres med rett kontonummer først, så påmeldingsavgiften faktisk går til oss 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Jeg tror Stankel har tenkt seg hit, så jeg før fylt opp kvota litt før D-dagen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Jeg tror Stankel har tenkt seg hit, så jeg før fylt opp kvota litt før D-dagen Stankel er forpliktet om det ikke blir cert 1.mars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 16. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2014 Stankel er forpliktet om det ikke blir cert 1.mars Ja, det er klart, men det kan hende hun må en tur uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 Ace kommer nok hit og også muligens Tindra hvis hun er oppe i pels igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 17. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2014 ååååh jeg har lyst :-) Men orker ikke alene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Siden jeg aldri helt forstår disse grp 7 reglene, kan jeg stille ES valp her?Lurer på om jeg skulle tatt med begge nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2014 Liker at påmeldingsfristen er etter NKK Bø. Skulle det gå veien der (Geo trenger storcert og å bli to år ) er jeg vel kanskje nesten nødt til å melde på i Leto den helga i slutten av mars, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts