Anette Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Hvordan gikk det på utstillingen? Hun er så søt Jeg lurer på om hun alltid kommer til å være så søt Fine snøbilder! Hun ble 1JKK, og fikk HP og ble vist i BIS junior uten plassering. Var NHL utstilling. Hun kommer nok alltid til å se søt og rampette ut Må legge til Pi sitt halsbånd! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Det halsbåndet var dritkult! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Pi har blitt utsatt for tortur og kose tortur Kost seg med andre hunder Vært en diva.. Protestert Poletten har falt litt ned også! Feiret jul Kost seg i skogen Blitt torturert igjen Kost seg med andre igjen Feiret nyttår Vært søt jobbet med kamuflasjen Lekt varulv 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Av en eller annen grunn leser jeg alltid Domena Dupples når jeg ser denne tråden Hun er bare så vanvittig søt den corgisaken der altså Fine fine pi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 5. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2014 Hon är så söt lille Pi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Da tenkte jeg det var på tide med en tråd da Jeg vil introdusere Lani! CH Sandsprite Southern Sky HT Lani er født 7.mars 2011 og er fra Australia. Hun er champion i Australia og har gått gjeterhundtest. Hun har nettop hatt sitt første kull og flytter etterpå til Norge for å bo hos meg og T I 2012 så tok hun med seg 13 x Puppy in Groups4 x Puppy in Shows10 x Junior in Groups1 x Best in Group (Open Show, at 10 months old!)1 x Best in Group / Runnerup in Show (Open Show at 15ths old)1 x Runnerup in Group Champ Show (11 and a half months old!) She finished 2012 #1 Rising Star Australian Kelpie & #1 Rising Star Working Dog for Qld. 18 mnd gammel BCC(best bitch) & RUBOB(Runnerup Best of Breed) at Brisbane Royal 2012 Best of Breed at Sydney Royal 2013 Kan vel ikke legge skjul på at vi gleder oss massivt 25 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Så moro, gratulerer så mye 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Gleder meg til å møte henne! Måtte ventetiden gå fort for dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Gleder meg til å møte henne! Måtte ventetiden gå fort for dere hihi,du har jo stilt opp som handler alt du så Teller dager til rabies vaksinen skal settes jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Spennende, gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Så spennende! Gratulerer med ny hund! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Gratulerer Anette! Gleder meg til å se denne stjerna live! ?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Det er så moro altså! Og Lani virker å være like vakker inni som utenpå! Sikker på hun kommer å elske å bo hos AnetteH&Co! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Så spennende, masse lykke til! Noen spesiell grunn til at de ble akkurat henne? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Gratulerer!!! Hun var skikkelig søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 14. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2014 Gratulerer så mye med Lani! Og helt OT, men jeg har en eller annen sang vagt på hjernen hvor Lani er store deler av teksten, men jeg klarer jammen ikke å finne ut hvilken det er. Here's a Lani, There's a Lani, nananananana... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Gratulerer så mye! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Grattis! Da var katta ute av sekken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Endelig, jeg har hørt Anette mase om dette i en evighet Forresten er dommeren som plasserte Lani til BOB i Sydney (som da er en av rasespesialene for AK i AU) den ikke ukjente oppdretteren og dommeren (innen AK verden) Marie Colyer. Som også driver Kennel Wingdari i Australia. En kennel som har har gjort mye bra i Australia og sendt mye bra fra seg til Europa både mentalt og eksteriør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Gratulerer så mye Anette Gleder meg til og hilse på henne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Grattis så mye, Anette . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Så fin hun var! Blir spennende. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2014 Gratulerer! Gleder meg til å hilse på henne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Så spennende, masse lykke til! Noen spesiell grunn til at de ble akkurat henne? Jeanette spurte om jeg ville ha hund fra Australia også bare hylte jeg ja Det er rasens hjemland, en bra hund, bra linjer, og hvor ofte får man sjangsen til å kjøpe en bra voksen hund? mor og sønn 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2014 Så glad blir Pi av å svømme Pi fikk gå fire spor før snøen kom........................... Pi var med på sminkekveld Vært BIM og 2BTK på utstilling 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts