Carro92 Skrevet 27. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2013 Søte Pi Gratulerer med kjempe fine resultater!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Å herregud så god og søt hun ser ut Gratulerer med flott resultat! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Søte lille! Grattis med flotte resultater, gleder meg til å treffe henne på D4A 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Hun er fortsatt verdens beste og så himla kul Pi mener jeg er en DUST som satte hun der... Hvordan man får tatt fine bilder av en valp er å binde langlina fast Mutter...hva gjør han???? åååh,nammis Hun var med når jeg filmet de forskjellige crash test toys lekene Også en liten snutt apport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Så fin Pi er Jeg elsker navnet forresten, det sto på min liste også, men nå må jeg nok legge det bak meg så du skal få ha det i fred Gøy med nerde-hunde-navn, hehe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 11. November 2013 Rapporter Share Skrevet 11. November 2013 Gubbanoa for en søt hund 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Åh, jeg er så forelska i den Pi'en altså!! Herremin så nydeligskjønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Jeg må le av flere bilder her, det er akkurat sånn hun er den frøkna der Og så kul Hundegodtsnutt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Herregud, rett og slett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Pi takker for oppmerksomheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 12. November 2013 Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Hvordan er det å ha en Welsh Corgi Cardigan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Hvordan er det å ha en Welsh Corgi Cardigan? Det er immari kult hehe, du så kanskje etter et bedre svar. Jeg er vokst opp med Border Collie, og har kelpie som bruksrase. Dette er min andre cardigan og noen ting må man bare venne seg til De er ikke så willing to please som kelpie/bc, de gjør det som gagner de eller utspekulerer deg (men igjen jeg elsker det om de selvom jeg kan være litt frustrert når Pi sitter 5 meter ifra meg og bare HAHA din dust jeg sitter her) De har masse uttrykk og herlighet i ansiktet. De er glade i kos, lek og bøll. Mine har vært ekstremt gode med barn. Amiga kunne jeg la leke med alle tantebarn uten å bekymre meg, mange sier de kan være nappette men ingen av mine har prøvd seg engang. Her er Pi 3mnd og leker med Johanne De er tildels lettlærte, mine har hatt god spor nese, likt å trene felt, agility og lydighet. Begge mine har vært veldig gode med andre hunder og ikke laget bråk.De er tøffe og stae, samt gode med alle. Mine har litt vakt i seg, lite vokt. Det vil si de varsler når de hører noe men de vokter ikke noe særlig. Generelt er alle corgier jeg kjenner og har møtt herlige, glade og veldig like mine mtp vokt/vakt. Både Amiga og Pi var veldig slik at de kunne vurdere hvorvidt de gadd å gjøre som du sa, så satte de opp et tryne med bare hah, du kan jo tro det du liksom. Jeg ler bare, for det er noe jeg synes er fantastisk med de. Derfor har begge måtte leve noen måneder i langline Bare å spørre, jeg har sikkert ikke dekt alt så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 14. November 2013 Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Jeg syntes du kom med et fint svar jeg høres ut som en herlig rase 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Essoskogen by AnetteHen, on Flickr what mutter? Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Noen trær som trynet i vinden Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Happy camper... Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Hvordan man bærer en corgi Essoskogen by AnetteHen, on Flickr Essoskogen by AnetteHen, on Flickr 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Åååååh vakkertryne! Herlig beskrivelse av corgi, eg må visst føre opp ein slik på juleønskelista. (Og fin sele! Kvar er den frå?) Du tar skikkelig fine bilder og, forresten. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Flotte bilder av et skikkelig søtt motiv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 2. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Åååååh vakkertryne! Herlig beskrivelse av corgi, eg må visst føre opp ein slik på juleønskelista. (Og fin sele! Kvar er den frå?) Du tar skikkelig fine bilder og, forresten. Rukka sele, elsker den (selges på TAM). Og takk! Flotte bilder av et skikkelig søtt motiv! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2013 Nydelige Pi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2013 Corgi De er skrekkelig søte, Pi er intet unntak! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Pi og jeg har vært på utstilling Pi bestemte seg dog for at DETTE skulle vi ikke Litt overtaling måtte til I BIS junior ringen Så elegant i ett sekund også WII LEKE 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Pi har hatt sitt første møte med snø og nisselua 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Haha,Pi! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Herlig de to siste bildene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dicte Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Hun er så søt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Desember 2013 Hvordan gikk det på utstillingen? Hun er så søt Jeg lurer på om hun alltid kommer til å være så søt Fine snøbilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts