Guest LXT Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Ja nå er det virkelig ikke lenge til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Jeg er så forelska i Pi! Tidligere bestis har en herlig corgi, men ikke like søt (og nå vakker) som Pi 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 30. August 2013 Rapporter Share Skrevet 30. August 2013 Nydelig frøken ,gleder meg til å se henne i virkeligheten!! Pi,også her 3,14 hilser til sin vakre navnesøster 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Alt falt jo ut så jeg får skrive på nytt. Hun er virkelig fantastisk, hun er alt jeg ønsket meg og mer Hun er så enkel (bank i bordet) ,sover natta lang, tisser ute, sier ifra, bare sløver/leker inne, hører etter på alt. Og best av alt, hun er kosette hun har ligget flere timer bare innat meg og nyter det. Samt hun bare YES MUTTER vi skal trene. Jeg ble så glad Først mobilbilder: Onkel Mikkel Elske på storesøster Lever farlig 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Tante Maria kamp corgi 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 utstillingskarrieren er på vei Ædda bædda sier Pi Skog var SUYPERNSJUURTBNBEIRKNGER GØY... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Fine Pi! Herlig å høre at du har fått deg en så flott hund, du fortjener virkelig en hund med alt det du ønsker deg i Måtte hun holde seg 110% frisk i minst hundre år! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Se på de ørene, da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Ååå, så nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Åhh, er det mulig å være så søt liksom.... :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.S.P Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Så søt hun er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Så herlig Gleder meg til og hilse på henne,men det skjer kanskje ikke før sonemesterskapet og da har hun jo blitt stor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Herregud så søt Og labbene, de ser så store ut Digger det bilde hvor det er selvforsyning av godis! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 Det ser ut som Vida har fått seg en bamse jo. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 12. September 2013 Rapporter Share Skrevet 12. September 2013 For en skjønnas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Hun er superkul å trene med her har dere noen min T filmet av stå trening 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 15. September 2013 Rapporter Share Skrevet 15. September 2013 Flinke Og den halen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 16. September 2013 Rapporter Share Skrevet 16. September 2013 SÅ herlig Kjempe glad jo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 For en herlig skapning 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Haha, halen Hun er så herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Blir helt svak her jeg sitter og ser på bilder av hun. Bildet av hun og onkel Mikkel er bare herlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Pi takker for oppmerksomheten 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 17. September 2013 Rapporter Share Skrevet 17. September 2013 Pi takker for oppmerksomheten 2013-09-16 18.01.23.jpg Altfor søt!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 18. September 2013 Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Aaaaaaw 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 18. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. September 2013 Nå har tornadoen endelig landet litt Trent bakpartskontroll, og høyre og venstre håndtarget, trente til hun ble sliten fordi hun var så full av faen Bilde fra igår Kan ikke helt si jeg vet med 100% hva jeg har fått meg Men hun har kul onkel 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts