Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Er helt enig med deg at telt er topp! Jeg elsker teltlivet, til tross for tyngre sekk :ahappy: Det er en grunn til at jeg har svidd av altor mye penger (igjen) på et nytt telt... :icon_redface:

Men jeg synes også innimellom det er veldig deilig å være på hytte, spesielt dersom jeg skal gå med andre som ikke har det minste lyst til å sove i telt. Da er det litt stusselig å måtte holde seg i teltet, mens de andre sitter inne, og samtidig være begrenset i turmuligheter pga av "hyttefolket". Så at DNT nå legger bedre tilrette for at hunder skal få det trivelig på hyttene sine, synes jeg er flott! :)

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da blir det uaktuelt å bruke noe DNT hytte for oss. Vil beskrive det som svært lite hundevennlig da jeg ikke er villig til å ha mine sovende i et vedskjul og ute kan de ikke sove! :/ Samme gjelder "

For det første så er jeg på tur med hunden min og forventer da å ha hundene sammen med meg, også på kvelden etter en lang dag. Og for det andre så har jeg dalmatiner, ett dekken duger ikke... I mitt

"Tillatt med hund" betyr i hodet mitt noe helt annet enn et vedskjul. Jeg ville blitt rasende om jeg hadde gått hele dagen og kommet til et slikt sted. Og nei, jeg trenger ikke å ha hundene i senga sa