Gå til innhold
Hundesonen.no

Langesund 18. og 19. januar


maysofie
 Share

Recommended Posts

Hadde så lyst - men synes det ble litt for langt (for en "sånn liten" utstilling) når vi får ørti andre myye nærmere i nærmeste fremtid (Hellerudsletta og Letohallen).

Litt ekstra dumt at man ikke meldte på når det atpåtil er en flott hall med supert gulv - sånne burde man jo så absolutt støtte...

Men blir spennende å høre om det kommer noen beardiser dit - og resultatene til alle de fine sonenhundene!

Lykke til!

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesynd at det er så mange som ikke har orket å ta turen nedover til Langesund. En ting er det gode underlaget, men det er også romslig i hallen. Ingen trengsel, og gode muligheter til å få varmet opp hunden før en skal i ringen. Jeg syntes det skal bli spennende med en utstilling et annet sted enn Letohallen.

På søndag er det bare 450 påmeldte hunder, så det er i tillegg store muligheter for gode resultater for de som har meldt på! :)

Jeg gleder meg i alle fall!

P.S. og gruer meg, da jeg har en fjott som står for championatet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår raseklubb takket nei til å være med på denne utstillingen, da Sandefjordhallen har blitt for trang, liten og ugunstig for oss. Det skal kuttes ned på utstillinger for berner, og da røk de. Men nå som de har flyttet til en bedre hall, kommer vi tilbake i 2015 - og jeg vet at bernermiljøet i Agder, Telemark og Vestfold er glade for å få en utstilling nærmere enn det Letohallen er. Jeg kan se for meg gode påmeldingstall for vår rase neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempesynd at det er så mange som ikke har orket å ta turen nedover til Langesund. En ting er det gode underlaget, men det er også romslig i hallen. Ingen trengsel, og gode muligheter til å få varmet opp hunden før en skal i ringen. Jeg syntes det skal bli spennende med en utstilling et annet sted enn Letohallen.

På søndag er det bare 450 påmeldte hunder, så det er i tillegg store muligheter for gode resultater for de som har meldt på! :)

Jeg gleder meg i alle fall!

P.S. og gruer meg, da jeg har en fjott som står for championatet...

Kjempesynd! Til sammenligning fikk jo retrieverklubben 300 stk med egne raser + all breed valpeshow. Håper de klarer det greit økonomisk likevel (hvilket de burde, gikk greit for oss) for det koster jo med slike haller, uansett hvor bra de er på alle andre måter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har oversikt over søndagen? Skulle sett når chihuahua og dalmatiner skal og i hvilken ring :)

Dalmatiner : ring 5 kl 10.00 (bedømmelsen i ringen starter 10.00 og dalmatiner er nr 8 i ringen.

Chi : ring 7 kl 12.00 (korth valp, korth, langh valp, langh)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår raseklubb takket nei til å være med på denne utstillingen, da Sandefjordhallen har blitt for trang, liten og ugunstig for oss. Det skal kuttes ned på utstillinger for berner, og da røk de. Men nå som de har flyttet til en bedre hall, kommer vi tilbake i 2015 - og jeg vet at bernermiljøet i Agder, Telemark og Vestfold er glade for å få en utstilling nærmere enn det Letohallen er. Jeg kan se for meg gode påmeldingstall for vår rase neste år.

Ja i 2015 så kommer Sandefjord til å arrangere sammen med Tønsberg HK, så da blir det også dobbeltutstilling der.

Pinscherklubben har nok med å arrangere to spesialer til neste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...