Mollymor Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Ja, som overskriften sier, jeg har klart å rote vekk to av hundenes pass, og det er et problem, for vi skal på utstilling, og jeg må jo ha med dokumentasjon på vaksiner. Alle de voksne hundene ble vaksinert den 6. juni i fjor, men har bare pass til den ene. Jeg pleier å ha dem i utstillingsvesken, men tok ut to da jeg skulle ha med bare en hund til Lillestrøm, og klarer ikke å huske hvilken lur plass jeg la dem på. Er det noen mulighet for å få disse vaksinene inn i en vanlig helsebok? Jeg vet ikke om veterinæren MÅ lime inn disse klistremerkene som er på vaksineflaskene, eller om det er nok at de skriver vaksinen, stempler og signerer? Noen som vet? Siter
Justisia Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Veterinæren har det på data når hundene ble vaksinert, og det holder at de stempler og signerer. Gjorde i alle fall det på D4A for min del. 2 Siter
Hampus Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Drukna passene til Hampus og Linus for none år siden ved et uhell. Fikk bare laget nye hos veterinæren da de hadde alt på data. Uten klistremerker, men med alt av datoer og stempel. Var noen sure hundrelapper da... 1 Siter
Mollymor Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Tusen takk for svar. Det er enda en mnd til utstillingen så jeg har et håp om at jeg finner dem. Men da slipper jeg iallefall en mnd med angstleting... Puh Siter
Tabris Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Jeg fant ikke passet til Ozu til siste utstilling. Da printet jeg bare ut journalen fra siste vaksine og tok med den. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Siter
Malamuten Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Jeg har rotet vekk uttalige pass/vaksinasjonskort, får nytt og vet fører inn igjen, problem løst Siter
Mollymor Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Januar 2014 Legger vet inn alle vaksiner som er tatt? Siter
Recommended Posts