Ganzie Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Oooo, Inya og Blaze kan lage den nye valpen! Smart, kort vei er det også men om Inyas hofter er som jeg frykter så blir ikke hun brukt i avl... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 9. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 Smart, kort vei er det også men om Inyas hofter er som jeg frykter så blir ikke hun brukt i avl... De hadde nok blitt veldig søte, men jeg vet ikke helt om Blaze er avlsmateriale Krysser fingrene for at Inyas hofter er fri! Har du merket noe på henne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 9. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2014 De hadde nok blitt veldig søte, men jeg vet ikke helt om Blaze er avlsmateriale Krysser fingrene for at Inyas hofter er fri! Har du merket noe på henne? Hehe, pff, vi er da ikke så nøye på det Har ikke merket noe nei, så jeg håper jeg tar feil. Men jeg merket ikke noe på Ganzie heller da hun var yngre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jostein Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Kom bare tilfeldigvis inn på denne tråden (dvs at jeg googlet "Belmara" ). Tenkte bare jeg kunne tipse om noen oppdrettere som røntger sheltiene sine: Roikie La-Min-So Puppy Mela Miss Arin Catoma (venter kull nå) Eagermind Hot Fuzz Shelster (venter kull nå) Shelteam (Sverige - Venter kull nå) Kråkeslottet Lykke til! Håper du finner det du vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 3. September 2014 Rapporter Share Skrevet 3. September 2014 Har dere hatt helseundersøkelse på rasen? Hva sier RAS på punktet om helse og mål fremover? Er det mange sheltier som må behandles/avlives pga HD? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Ble fortalt av en bekjent at også Leeland røntger avlsdyrene sine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfievs Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 (endret) http://www.personligheten-kennel.com De fleste av deres er i alle fall røntget. Edit: Det står på hjemmesiden deres at de røntger alle hundene sine "Vi har valgt å HD- røntge alle våre hunder, synes dette er en viktig i forhold til alle hunder, ikke minst brukshunder (eks: agility)" Endret 18. September 2014 av Alfievs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Ble fortalt av en bekjent at også Leeland røntger avlsdyrene sine. Hannhundene, ikke tispene, såvidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Vad är anledningen till att så många verkar fokusera att bara röntga sina hanhundar men inte tikarna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Hannhundene, ikke tispene, såvidt jeg vet. Det kan godt stemme, jeg har ikke sjekket opp i det selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts